احساس خوب ژاوی پیش از دیدار مقابل ویارئال

احساس خوب ژاوی پیش از دیدار مقابل ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا علیرغم نتیجه ناامید کننده برابر بنفیکا، اذعان کرد که احساس خوبی برای دیدار مقابل ویارئال دارد، اما به بازیکنانش هشدار داد که نباید در این بازی، امتیاز از دست بدهند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه دو تیم ویارئال و بارسلونا از چهارچوب هفته پانزدهم لالیگا به میدان خواهند رفت. بلوگرانا هنوز نتوانسته تحت هدایت ژاوی در جریان بازی گلی به ثمر برساند و این سرمربی 41 ساله می‌داند که آن‌ها فردا باید با 3 امتیاز از خانه ویارئال خارج شوند. 

به نقل از مارکا، ژاوی سرمربی سابق السد قطر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "احساس بسیار خوبی دارم، اما اگر فردا شب پیروز نشویم..."

"فکر می‌کنم که در مسیر درستی قرار داریم. تنها مشکل ما، عدم تصمیم گیری به موقع در یک سوم دفاعی حریف است."

پس از حضور ژاوی در نیوکمپ، خیلی‌ها به درخشش با این سرمربی امیدوار بودند، اما پیروزی خفیف برابر اسپانیول و همچنین تساوی بسیار بدموقع مقابل بنفیکا، ممکن است نظرات هواداران را برگرداند. 

"همه به سبک خودشان فکر می‌کنند. من از دفاع و کار پرسینگ بعد از لو دادن توپ بسیار راضی هستم، اما در یک سوم دفاعی حریف موقعیت‌های فراوانی را از دست می‌دهیم و در اینجا نتیجه بازی رقم می‌خورد. باید در نبردهای یک به یک و در محوطه جریمه قاطع تر عمل کنیم."

4416