انگیزه گلر جوان استقلال برای تجربه اولین دربی

انگیزه گلر جوان استقلال برای تجربه اولین دربی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان جوان استقلال با ادامه روند خوب خودش می‌تواند مقابل پرسپولیس هم بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد در روزهایی که سیدحسین حسینی و رشید مظاهری در استقلال حضور دارند، ناگهان علیرضا رضایی جوان گلر فیکس آبی ها در لیگ برتر شود.

فرهاد مجیدی اما از بازی با نساجی به این دروازه بان اعتماد کرده و نتیجه‌اش را هم دیده است. رضایی 22 ساله در دو بازی گذشته استقلال مقابل نساجی وگل‌گهر سیرجان درون چارچوب آبی‌ها ایستاده و عملکرد نسبتا خوبی داشته است. او تا کنون دوبار دروازه اش را بسته نگه داشته و با روندی که طی می‌کند بعید است مجیدی بخواهد به انتخابش در دروازه دست بزند.

حالا به احتمال فراوان علیرضا رضایی در بازی آینده استقلال مقابل صنعت نفت آبادان هم دروازه بان تیمش خواهد بود و البته که این بازی برای او یک فرصت ویژه خواهد بود.

با توجه به اینکه استقلال در هفته هشتم لیگ برتر دربی پایتخت را مقابل پرسپولیس انجام می‌دهد، اگر رضایی بتواند همچون دو بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان نیز شرایط خوب خودش را حفظ کند و عملکرد مطلوبی ارائه بدهد، شانس حضور در دربی پایتخت را نیز خواهد داشت.

رضایی جوان حالا انگیزه زیادی دارد تا با عملکرد خوب در سومین مسابقه متوالی ای که درون چارچوب استقلال می‌ایستد بتواند حضور در دربی تهران را نیز تجربه کند و قطعا برای این منظور دست به هر کاری خواهد زد.

این دروازه بان آینده دار حالا خودش را برای روزهای سخت‌تر در استقلال آماده می‌کند و قطعا اعتماد فرهاد مجیدی به او می‌تواند در حفظ شرایط خوبش تاثیرگذار باشد.

۴۱۵۴