احتمال تأثیر جرایم مونیخی‌ها برای عدم تزریق واکسن بر روند مذاکرات تمدید قرارداد

احتمال تأثیر جرایم مونیخی‌ها برای عدم تزریق واکسن بر روند مذاکرات تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه بایرن مونیخ خبر می رسد که در نظر گرفتن جریمه برای بازیکنانی که با تزریق واکسن کرونا مخالفند، ممکن است بر روی روند مذاکرات جهت تمدید قرارداد آن ها با باشگاه آلمانی تأثیر بگذارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، ممکن است قصد بایرن مونیخ برای نپرداختن حقوق بازیکنان در خلال زمانی که در قرنطینه هستند، در سرنوشت برخی از آن ها اثرگذار باشد. در تصمیمی که هنوز توسط مقامات باشگاه آلمانی به صورت قطعی تایید نشده، بایرن مونیخ قرار است در صورت ورود بازیکنی به قرنطینه، حقوق هفتگی آن ها را قطع کند که این تصمیم، باعث ناراحتی بازیکنان واکسینه نشده شده است.

در این میان، یاشوا کیمیش و جمال موسیالا به تازگی قراردادهای خود را با باواریایی ها تمدید کرده اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اما در مورد سرژ گنبری که مذاکرات تمدید قرارداد با او در جریان است، ممکن است این قانون باشگاه، شرایط را تغییر دهد.

گفته می شود بحث واکسیناسیون، باعث ایجاد دودستگی در تیم نیز شده است. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ پس از ابتلای یولیان ناگلزمان به ویروس کرونا و قرنطینه برخی بازیکنان، با عصبانیت به آن ها گفته که:

"گفته بودم واکسن بزنید!"

گویا این صحبت حسن صالح حمیدزیچ باعث نارضایتی بازیکنان شده، چرا که در واقع شخص دیگری به طور قطعی به کرونا مبتلا شده بود.

با این حال، از داخل باشگاه مونیخی خبر می رسد که پس از برگزاری جلسات مختلف و مشاوره با پزشکان، سه نفر از بازیکنان واکسینه نشده، تصمیم خود را تغییر داده اند.

9404