شهبازی: از جوانان تیم که امروز بسیار با انگیزه بازی کردند تشکر می‌کنم

شهبازی: از جوانان تیم که امروز بسیار با انگیزه بازی کردند تشکر می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما از کادر فنی تا بازیکنان تغییرات زیادی را تجربه کرد و نتوانستیم به هماهنگی لازم برای پیش فصل دست پیدا کنیم.

به گزارش فوتبالی، سمیه شهبازی، امروز( جمعه ۵- آذرماه ) پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل کیان نیشابور از هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: از نتیجه مسابقه راضی هستم، اما از شیوه بازی تیم، خیر. تیم ما نسبت به تمام تیم‌ها و حتی حریف امروز ما خیلی دیر بسته شد و بیشترین تغییرات را از کادر فنی گرفته تا بازیکنان تجربه کردیم.

وی افزود: برای رسیدن به هماهنگی به تمرینات و زمان پیش‌فصل لازم داشتیم تا بتوانم فلسفه خود را به بازیکنان تیم دیکته کنم، و تمرینات خوبی را سپری کنیم. اما متاسفانه این زمان را از دست دادیم و مجبور هستیم در طول فصل به بازیکنان فشار بیاوریم که باعث خستگی آنها می‌شود و زمان کافی و لازم برای انجام تمرینات تاکتیکی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان، ادامه داد: نتیجه امروز خوب بود، از جوانان تیم که امروز بسیار با انگیزه بازی کردند تشکر می‌کنم و مطمئن باشید از این جوانان بیشتر خواهید شنید.

شهبازی در خصوص وضعیت ملی پوشان و آیا اینکه زمان کافی برای ریکاوری داشته اند یا خیر، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در کادر فنی هستم این صحبت را نمی کنم و بی طرفانه می گویم، روند تمرینات تیم ملی با هماهنگی باشگاه‌ها است، به این صورت که همان تمریناتی که باشگاه‌ها در طول هفته انجام می دهند، نوع تمرینات، زمان آنها و ریکاوری همگی آنها در تیم ملی رعایت می شود و از این بابت نگرانی ندارم.

وی در خصوص بازی بعدی تیمش در مقابل ارومیه، تصریح کرد: روز پنجشنبه باید در ارومیه به مصاف همیاری ارومیه برویم. این تیم همیشه خوب بوده و همیشه ما را اذیت کرده امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

شهبازی همچنین در ارتباط با حضور مریم ایراندوست - سرمربی تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر و تماشای دیدار تیمش با کیان نیشابور، گفت: به جرات می توانم بگویم در طی چندسالی که در خدمت تیم ملی بودم و با باشگاه‌ها نیز کار کردم کمتر سرمربی تیم ملی بوده که زمان بگذارد و مسابقات را از نزدیک ببیند و از میان تمام تیم‌ها بازیکن گلچین کند.

وی تاکید کرد: زمانی تیم ملی از تعدادی بازیکن خاص تشکیل می شد، اما خانم ایراندوست حتی از لیگ دسته اول هم بازیکن دعوت کرد و حتی بازی‌های آنها را از نزدیک تماشا کرد و در حال حاضر نیز گلچین های لیگ برتر را زیر نظر خواهند داشت و دعوت می کنند. عدالت در تیم های ملی رعایت می شود و از ایشان به عنوان یک مربی فعال در لیگ سپاسگزارم چرا که این مسئله به من و بازیکنانم انگیزه مضاعف می دهد تا بهتر کار کنیم و بازیکنان برای کمک به تیم ملی کشورشان مصمم‌تر شوند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور به دلیل آنچه اعتراض به داوری عنوان کرد در نشست خبری حاضر نشد.

۴۱۵۴