واکنش ستاره پرتغالی به شایعات بازگشتش به بایرن‌مونیخ

واکنش ستاره پرتغالی به شایعات بازگشتش به بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه لیل فرانسه نسبت به حضور خود در تیم بایرن مونیخ آلمان واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، رناتو سانچز، بازیکن ملی پوش پرتغالی تیم لیل فرانسه معتقد است که همچنان انتقال به تیمی بزرگ نظیر بایرن مونیخ برای او زود بوده است. رناتو سانچز به عنوان یک پدیده و بهترین بازیکن جوان دنیا در سال 2016، با مبلغی نزدیک به چهل میلیون راهی بایرن مونیخ آلمان شد. با این وجود، این بازیکن پرتغالی در مونیخ فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورد و پس از قرض داده شدن به سوانزی در لیگ برتر فوتبال جزیره، در نهایت به لیل فرانسه ملحق شد.

سانچز در حال حاضر رشد کیفی مناسبی داشته و در تابستان حتی شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به بایرن مونیخ به میان آمد. این بازیکن معتقد است که خیلی زود از بنفیکا جدا شد و اکنون بعد از کسب تجربه، می تواند در یک باشگاه بزرگ بازی کند:

"زمانی که به بایرن مونیخ آمدم، آمادگی بازی در چنین باشگاهی را نداشتم. من خیلی جوان بودم و زمانی که آماده شدم، فرصت بازی برای این تیم هرگز پیش نیامد. امروز احساس آمادگی بیشتری می کنم، فوتبال را بهتر می فهمم، تجربه‌ی بیشتری دارم، می دانم برای بازی در چنین باشگاه بزرگی، چه کار باید کنم و این، همه چیز را تغییر می دهد."

9404