صحبت‌های مهم و مفصل کریک قبل از بازی حساس منچستر با چلسی

صحبت‌های مهم و مفصل کریک قبل از بازی حساس منچستر با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جدید و موقت شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش مقابل چلسی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، مایکل کریک، سرمربی موقت منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از دیدار با چلسی درباره مسائل مختلف سرخپوشان صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

در مورد سبک بازی ها؟

"سبک های مختلف زیادی برای بازی وجود دارد و ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم. هر کسی که در ترکیب باشد و هر نوع بازی که بخواهیم به نمایش بگذاریم، مطمئن هستم که آن ها می توانند خودشان را هماهنگ کنند. بازیکنان مستعد و آینده داری در این جا هستند و مطمئنم آن ها مشتاقانه منتظر اتفاقات آینده هستند. تمام تمرکز من روی آمادگی کامل تیم به بهترین شکل ممکن است و در حال حاضر، این مسئولیت بزرگ بر عهده من است. هر اتفاقی که بعد از یکشنبه می افتد، اهمیتی در حال حاضر ندارد. برد مقابل ویارئال، برد مهم و تأثیرگذاری برای ما بود. مخصوصاً برای بازیکنان که حس اعتماد به نفسی که از دست داده بودیم را به دست بیاورند."

در مورد سانچو؟

"او بازیکن فوق‌ العاده ای است. جیدون هیچ‌ گاه به اندازه‌ وقتی که توپ زیر پاهایش است، خوشحال نیست. وقتی توپ را در اختیار دارد، او خالصانه، خوشحال ترین است. من این را در تمرینات دیده‌ ام. طرف دیگر ماجرا، درباره روش و رفتار اوست، درباره سطح کار او. او یک عملکرد جامع به نمایش می گذارد. او آینده شگفت‌ انگیزی پیش روی خود دارد. خلق موقعیت در هر تیمی مهم است و ما به خاطر همین، او را به باشگاه آوردیم. چیزهای خیلی زیادی هست که از او خواهیم دید. بعضی اوقات زمان می‌ برد تا عادت کنید. او یک بازیکن جوان در یک باشگاه بزرگ است. او به لیگی جدید آمده و نمایش خود به سرعت در چنین شرایطی آسان نیست. ما همه آگاه بودیم که او برای عادت کردن به زمان نیاز دارد. ما او را باور داریم. او یک فرصت عالی‌ پیدا کرده؛ خیلی تعجب نکردم اما او در آن شب چه کاری انجام داد!"

درباره‌ی ادامه‌ی فصل؟

"همان طور که می‌ دانید، ما هفته سخت و شلوغی را گذراندیم و می‌ دانیم که شما قدردان زحمات تیم خواهید بود. من هنوز تسلیم فشارهای وارده نشدم و خود را برای آماده‌ سازی تیم برای ادامه راه متمرکز کرده‌ ام. اکنون هیچ چیز به جز بازی یکشنبه برای من اهمیت ندارد. ما دو یا سه مشکل داشتیم و این برای من شرایط ایده‌ آلی نیست. یک یا دو مورد به علاوه لوک شاو که هفته پیش مقابل واتفورد ضربه ای به سرش وارد شد. ما تلاش می‌ کنیم که همه اسکواد را به بازی با چلسی برسانیم."

در مورد روملو لوکاکو؟

"خیلی وقت است که او پیش ما نیست. او ابتدا به اینتر رفت و سپس به لیگ برتر برگشت ولی با لباس چلسی بازی می‌ کند. خیلی خوشحال می‌ شویم که روملو را دوباره ببینیم. او بازیکن فوق العاده ای است و گل های زیادی به ثمر می‌ رساند. اگر او مقابل ما بازی کند، ما می‌ دانیم چگونه او را متوقف کنیم."

در مورد بازی مقابل چلسی؟

"هر چیزی که در آینده در تیم اتفاق بیفتد، نقطه شروع خوبی است. این یک بازی بزرگ دیگر برای ماست. این ها برای شماست تا بتوانید از آن لذت ببرید؛ این آزمونی خوب برای ما خواهد بود. بسیار تحت‌ تأثیر چگونگی بازی آن‌ ها قرار گرفته ام. یک تیم بسیار خوب و سازمان‌ یافته؛ بسیار خوب در خط دفاع ما و خط حمله خود. آن ها در ارتباط گرفتن با خط هافبک خود بسیار خوب هستند، در بازی سازی از خط دفاع سه نفره و اتصال به هافبک ها، تنگ کردن فضاها و ایجاد مشکل برای تیم مقابل توسط دفاع های کناری. ما باید نتیجه بگیریم و معتقدم که می توانیم."

در مورد فرد؟

"مچ پای فرد دچار پیچ خوردگی شده است، نقش بزرگی بازی کرد، ما باید ببینیم که این مسأله چگونه حل می‌ شود. یک یا دو نفر دیگر هم هستند."

در مورد دونی؟

"دونی یکی از آن بازیکنانی است که انعطاف پذیر است و می‌ تواند موقعیت‌ های مختلفی داشته باشد، در آژاکس و هلند نیز همین کار را انجام داد. تنوع می‌ تواند یک قدرت واقعی باشد. ما ایده‌ هایی را داریم که فکر می‌ کنیم دونی مناسب‌ ترین است اما انعطاف پذیر بودن، یک قدرت واقعی و یک اعتبار برای کاری است که می‌ تواند برای تیم انجام بدهد. یکی از بزرگ‌ ترین چیزها در طی ایام اوله در این جا، چیزهایی بود که مردم آن را روز به روز نمی‌ بینند. ما در حال پیشرفت بودیم و فصل گذشته را خوب به پایان رسانده بودیم. همه چیز می‌ تواند تحت الشعاع قرار گیرد اما همه چیز هنوز در این تیم وجود دارد."

درباره مربی شدن؟

"شما کسی هستید که ویژگی ها درون خودتان است، این عقیده من است و شخصیت من را توصیف می‌ کند. بعضی از تصمیمات از بعضی دیگر بزرگ تر هستند، این عادی است. من در این هفته آرام هستم، بازیکنان و کادر مدیریتی از من حمایت کردند. من چالش را قبول کردم. باید با زمان سر و کله زد، اما هر لحظه که پا پس بکشید، همه چیز تمام شده است."

9404