گزارش جنجالی یک خبرنگار از مصرف دخانیات توسط دو ملی‌پوش فرانسوی

گزارش جنجالی یک خبرنگار از مصرف دخانیات توسط دو ملی‌پوش فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه بایرن مونیخ آلمان خبر می رسد که یکی از بازیکنان فرانسوی این تیم به استعمال مواد دخانی از نوع قلیان متهم شده و همین موضوع، باعث کند شدن او شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های فرانسوی، منابع خبری کشور فرانسه گزارش داده اند که بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ آلمان به هیچ وجه رفتار یک بازیکن حرفه ای را ندارد. پاوارد در فصل جاری با افت کیفی محسوسی مواجه شده که جایگاهش در تیم های بایرن مونیخ و ملی فرانسه را به خطر افتاده می بیند. به نحوی که این عملکرد ضعیف بازیکن سابق اشتوتگارت، گاهاً با اعتراض های شدید هواداران و کارشناسان نیز روبرو شده است.

از همین رو، مولینا، روزنامه نگار نشریات فرانسوی در مورد رفتارهای غیر حرفه ای بنجامین پاوارد، بازیکن فرانسوی مونیخی ها این چنین می نویسد:

"ذهن پاواراد روی فوتبال نیست. این بازیکن بیش از حد به پارتی می رود و قلیان می کشد. پاوارد این اواخر در دوندگی و کورس ها در خلال انجام تمرینات نیز ناتوان شده و بسیار کند عمل کرده است. کادر مربیگری تیم ملی فرانسه نیز در مورد وضعیت جسمی و آمادگی بدنی پاوارد نگران هستند."

گفتنی است که این خبرنگار در پایان حرف هایش اعلام کرده که بلیز ماتوئیدی، دیگر ملی پوش فرانسوی نیز قلیان مصرف می کند اما بر خلاف پاوارد، در تمرینات دوندگی کم نمی آورد.

9404