واکاوی یک اتفاق تاریخی؛ بایرن‌مونیخ چگونه از توخل به کواچ رسید؟

واکاوی یک اتفاق تاریخی؛ بایرن‌مونیخ چگونه از توخل به کواچ رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های کشور آلمان با بررسی برخی اطلاعات تازه منتشر شده، به پاسخ این سؤال که بایرن چگونه توخل را از دست داد و به کواچ رسید، دست یافتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بعد از اخراج کارلو آنچلوتی از باشگاه بایرن مونیخ آلمان، باواریایی ها شانس بالایی برای جذب توماس توخل، سرمربی آلمانی سابق بروسیا دورتموند و پاریسن ژرمن فرانسه فعلی چلسی انگلستان داشتند که این فرصت را از دست دادند و سرانجام این اتفاق رخ نداد.

در رقابت های فصل 2018-2017، کارلو آنچلوتی پس از شکست برابر پاریسن ژرمن فرانسه از بایرن مونیخ اخراج شد. بعد از اخراج کارلتو و ظرف چند روز، یوپ هاینکس، سرمربی کهنه کار آلمانی به عنوان سرمربی موقت تیم بایرن مونیخ برگزیده شد.

از زمان روی کار آمدن یوپ هاینکس، اولی هوینس، مدیر وقت باشگاه مونیخی به دنبال متقاعد کردن این مربی برای تمدید قراردادش با باواریایی ها بود. از سویی دیگر، کارل هاینتس رومینیگه و حسن صالح حمیدزیچ، دو تن از مدیران ارشد وقت باشگاه نیز برنامه‌ی جذب توماس توخل را پیش می بردند و حتی جلساتی را با این سرمربی آلمانی نیز برگزار کرده بودند.

با این شرایط، اولی هوینس به دلیل کورسوی امیدی که برای نگه داشتن یوپ هاینکس آلمانی داشت، مانع از جذب رسمی توماس توخل شد.

سرانجام در پایان فصل و بعد از اعلام رسمی یوپ هاینکس مبنی بر بازنشستگی و ترک مربیگری فوتبال، توماس توخل نیز راهی پاریسن ژرمن فرانسه شده بود و بایرن مونیخ بالاخره ناچارا نیکو کواچ را به خدمت گرفت.

9404