آلگری قبل از بازی با آتالانتا: تنها این راه است که منجر به قهرمانی لیگ می‌شود

آلگری قبل از بازی با آتالانتا: تنها این راه است که منجر به قهرمانی لیگ می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در آستانه‌ی دیدار حساس فردای تیمش مقابل آتالانتا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از کسب نتیجه ضعیف مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، حالا قبل از مصاف فردای بانوی پیر برابر آتالانتا در نشست خبری حاضر و حرف های مهمی را به این شرح مطرح کرد:

"فردا بازی بین دو تیمی را می بینیم که در حال حاضر برای کسب جایگاه چهارم رقابت می‌ کنند. باید به آتالانتا بابت کاری که در سال‌ های اخیر کرده، تبریک بگوییم. آتالانتا در سی‌ ال هم خوب کار کرده است؛ جایی که امیدواریم تمام تیم‌ های ایتالیایی صعود کنند. بازی کردن برابر آن‌ ها همیشه سخت بوده است‌ تیمی فیزیکی هستند و باید مراقب باشیم."

"بازیمان در لندن را باختیم و از این بابت متأسفیم چون‌ که یوونتوس هستیم و این گونه باختن، خوب نیست. بازی تا دقیقه ۵۵ خوب پیش رفت و نیمه اول خوبی هم داشتیم اما بعد از گل دوم، شیرازه تیم از هم پاشید و نباید این طور می‌ شد."

"یک ماه مهم را برای جمع‌ آوری امتیازات در پیش داریم. بازی فردا تعیین‌ کننده نیست، فکر می‌ کنم مهم‌ ترین بازی‌ هایمان شش بازی آخر دور رفت لیگ هستند. آتالانتا تیمی است که گل‌ های زیادی می‌ زند و البته دریافت می‌ کند، باید هم از نظر دفاعی و هم تهاجمی عملکرد خوبی داشته باشیم."

سرمربی بیانکونری در ادامه گفت:

"کیلینی و برناردسکی فردا در دسترس هستند؛ دی‌شیلیو سه‌ شنبه برمی گردد و رمزی همچنان در دسترس‌ نیست. فردا تصمیمم را می‌ گیرم اما الان می‌ توانم بگویم که با دفاع چهار نفره بازی را شروع خواهیم کرد. رمزی مشکل فلکتور دارد و مدتی از میادین دور خواهد بود. دیبالا شرایط خوبی دارد و فکر می‌ کنم فردا می‌تواند شروع‌ کننده باشد. بعد از رقابتی مهم برابر لاتزیو، تیم به لندن رفت و نیمه اول خوبی داشت، اما سپس از هم پاشید. اما دیداری که باید را برده بودیم؛ بازی در تورین برابر قهرمان اروپا."

"تیم گاسپرینی در زمین نفر به نفر بازی می‌ کند، بنابراین بسیار اهمیت دارد که مهاجم نوک نقش کارگردان تیم را ایفا کند. چالش جذابی انتظارمان را می‌ کشد، سپس باید منتظر بازی‌ های بعدی هم باشیم. کیه‌زا برابر لاتزیو بازی خوبی کرد، در برابر چلسی اوضاع فرق می‌ کرد اما او در لندن هم خوب کار کرد. او از نظر فنی در بالاترین سطح قرار دارد اما مثل همه همیشه می‌ تواند پیشرفت کند."

مکس آلگری در پایان صحبت هایش اضافه کرد:

"نمی‌ دانم فردا چه ترکیبی به زمین می‌ فرستم، اما از آرتور راضی هستم، او بسیار حرفه‌ ای و جدی کار می‌ کند، از نظر روحی خیلی خوب است و برای تیم هر کاری می‌ کند که این، مهم‌ ترین چیز است. رئیس از من خواست که برگردم و به یووه کمک کنم تا نتیجه بگیرد و به جایگاه سابقش بازگردد. سعی می‌ کنیم از تمام فرصت‌ هایمان استفاده کنیم تا این اتفاق بیفتد، تیم به کار و صبر کردن احتیاج دارد. باید آرام باشیم و به کارمان ادامه دهیم؛ تیم عالی است. ما کمتر از مقداری که می‌ توانستیم، گل زدیم و آمار هم این را نشان می‌ دهد. فوتبال تغییر کرده اما اهمیت تفاوت گل‌ های زده‌ی تیم‌ ها فرقی نکرده؛ فقط همین طور می‌ توان قهرمان لیگ شد."

9404