ملوان بندرانزلی 3 - همیاری آذربایجان غربی صفر / صید سه امتیاز در سردار جنگل

ملوان بندرانزلی 3 - همیاری آذربایجان غربی صفر / صید سه امتیاز در سردار جنگل

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان قوی سپید انزلی دوباره به پرواز درآمد و توانست به لطف دبل پروین فرهادی سه امتیاز را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با 6 دیدار به صورت همزمان امروز وارد هفته سوم خود شد و ملوان بندرانزلی از ساعت 13 امروز در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف همیاری ارومیه رفت.

قضاوت این دیدار به عهده سلما رضوی بود و همچنین زهرا رمرودی، ریحانه شیرازی و راحله پشابادی در تیم داوری این بازی حضور داشتند.

ملوان که تا کنون شکستی را متحمل نشده از دو بازی قبل، یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و برای ماندن در بالای جدول حساب ویژه‌ای روی سه امتیاز این بازی خانگی باز کرده بود.

در سمت مقابل همیاری هفته نخست رقابت‌ها را به دلیل حضور شهرداری سیرجان در تورنمنت های آسیایی استراحت کرد و در هفته دوم مقابل زارع باتری متحمل یک شکست خانگی شد تا برای جبران به گیلان سفر کند.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد. رفته رفته ملوان به فشار حملات خود افزود و سرانجام توانست توسط هلیا پیلتن به گل اول دست پیدا کند. بازی در نیمه نخست با همان گل و برتری انزلی‌چی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم بازهم میزبان بود که برتری خود را به رقیب دیکته کرد و توانست دو بار دیگر توسط پروین فرهادی به گل برسد. هافبک خلاق و شیرازی تیم ملوان سال گذشته فصل چندان موفقی در وچان سپری نکرد اما این فصل با حضور در جمع رشتی‌ها دوباره احیا شده و سه امتیاز بازی را به حساب ملوان واریز کرد.

شاگردان معصومه جهان‌چی با احتساب این پیروزی 7 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند. همیاری نیز با این شکست بدون امتیاز باقی ماند و با یک بازی کمتر جایگاه یازدهم و ماقبل آخر را به خود اختصاص داد.

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، ملوان روز پنج شنبه 11 آذر ماه، به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت و در همین روز همیاری آذربایجان غربی در ارومیه از ملی پوشان شهر کرد پذیرایی خواهد کرد.

1377