زارع باتری سنندج 7 - ملی‌پوشان شهرکرد صفر/ فول شارژ با شبان - حاتم‌نژاد

زارع باتری سنندج 7 - ملی‌پوشان شهرکرد صفر/ فول شارژ با شبان - حاتم‌نژاد

پایگاه خبری فوتبالی- سومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال برای زارع باتری خوش‌یمن بود و نماینده کردستان توانستد جشنواره گل به راه بیندازد و برنده بازی شود.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران از امروز با برگزاری 6 دیدار همزمان وارد هفته سوم شد. از این رو زارع باتری در ورزشگاه ملک‌نیا شهر سنندج به مصاف تیم تازه وارد ملی پوشان شهر کرد رفت.

قضاوت این بازی به زهره اسکندی محول شده بود. همچنین او در کوبل داوری خود زهرا امدادی، گیتا الکن و سرور ساعدی را برای داوری بازی در هوای سرد سنندج می‌دید.

نماینده کردستان که پیش‌تر با نام وچان در لیگ حضور داشت، در فصل جاری تیم متمول شده‌ و یک دستی را روانه رقابت‌ها کرده است. شاگردان فاطمه صادقی از دو بازی قبلی خود یک شکست و یک پیروزی کسب کرده‌اند و برای حضور در بالای جدول نیاز به جمع کردن امتیازات بازی‌های خانگی دارند.

در سوی مقابل ملی پوشان شهر کرد نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند و از تیم های تازه وارد است. نماینده چهارمحال و بختیاری از دو بازی قبلی یک تساوی مقابل سارگل و یک شکست سنگین مقابل شهرداری سیرجان ثبت و برای کسب نخستین پیروزی لیگ به سنندج سفر کرد.

بازی در ابتدا تحت تأثیر سرمای هوای شهر سنندج بود و گرمی چندانی نداشت. رفته رفته میزبان به بازی رو به جلو و پاس های عمقی رو آورد و سرانجام در دقیقه 34 بازی، زارع باتری توسط زهرا حاتم نژاد روی پاس زیبای زهرا فتاحی فر به گل اول رسید.

در ادامه حملات دو تیم گلی در بر نداشت و بازی در نیمه نخست با همان برتری یک گله کردستانی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم، زارع باتری کنترل بازی را در دست گرفت و خیلی زود دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه 47 بازی فاطمه شبان، به بهترین نحو از پاس زهرا حاتم نژاد استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه میزبان دست بردار نبود و فاطمه شبان روی پاس غزاله بنی طالبی گل دوم خود و سوم تیم‌اش را وارد دروازه حریف کرد تا کاپیتان تیم ملی جوانان ستاره این میدان لقب بگیرد.

همکاری حاتم نژاد و شبان در ادامه هم دیدنی بود. گل چهارم زارع باتری را بازهم زهرا حاتم نژاد روی پاس فاطمه شبان زد و حساب کار چهار بر صفر شد.

اما این پایان کار نبود و بازهم فاطمه شبان توانست روی پاس زهرا حاتم نژاد هتریک کند و زارع باتری را پنج بر صفر پیش بیندازد.

در ادامه نماینده چهارمحال و بختیاری برای کم کردن از بار شکست جلو کشید اما بازهم اسیر ضد جملات سریع زارع باتری شد و این بار سمیرا محمودپور بود که در دقیقه 75 روی پاس مرجان علی اکبر زاده برای بار ششم دروازه مهمان را باز کرد.

تیم مهمان که امیدی برای ادامه بازی نداشت در دقیقه 81 یک پنالتی هم تقدیم زارع باتری کرد. زهرا حاتم نژاد با سبک خاص خود پشت توپ ایستاد و علاوه بر هت‌تریک در این بازی اختلاف را به عدد هشت رساند.

زارع باتری با این برد دلچسب 6 امتیازی شد و به جایگاه پنجم لیگ تکیه زد. ملی پوشان شهر کرد نیز با احتساب این شکست تک امتیازی باقی ماند و عنوان نهم جدول را از آن خود کرد.

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، زارع باتری در یک بازی خانگی و بسیار سخت از خاتون بم صدرنشین پذیرایی خواهد کرد و ملی پوشان شهر کرد باید برای مصاف با همیاری به ارومیه سفر کند.

1377