جدایی قرضی قایدی؟ هواداران الاهلی اجازه نمی‌دهند

جدایی قرضی قایدی؟ هواداران الاهلی اجازه نمی‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- طرفداران شباب الاهلی مخالف جدایی بازیکن ایرانی‌شان از این تیم هستند.

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل اخباری درباره علاقه باشگاه اماراتی به جذب جلال‌الدین ماشاریپوف منتشر شده است.

در حالیکه پیش از این گفته می‌شد در صورت بازگشت ماشاریپوف به الاهلی، احتمال قطع همکاری این باشگاه با احمد نوراللهی وجود دارد اما در روزهای گذشته این بحث مطرح شده که شباب الاهلی قصد حفظ هافبک ایرانی‌اش را دارد و با یک خارجی دیگر قطع همکاری خواهد کرد.

در چنین شرایطی، اخبار عجیبی درباره مهدی قایدی منتشر شده که بر اساس آن، در صورت حضور ماشاریپوف در لیگ امارات، شاید مهدی قایدی به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود به خصوص آنکه به نظر می‎رسد مهدی علی سرمربی شباب الاهلی اعتقادی به این بازیکن ندارد.

در حالیکه هنوز مشخص نیست این خبر تا چه اندازه معتبر است، طرفداران الاهلی در فضای مجازی به آن واکنش نشان داده‌اند و خواهان حفظ قایدی شده‌اند.

در یک نظرسنجی توئیتری، تقریبا اکثر هواداران الاهلی با جدایی قرضی قایدی مخالفت کرده و گفته‌اند که او باید در این تیم بماند.

یکی از هواداران الاهلی، قایدی و ماشاریپوف را با یکدیگر مقایسه کرده و نوشته: ماشاریپوف بازیکن خطرناکی است و هر موقع صاحب توپ می‌شود می‌تواند برای تیمش موقعیت ایجاد کند. اما قایدی علیرغم اینکه در برخی بازیها نمایش درخشانی دارد اما او بازیکنی است که در اکثر اوقات بوی گل می‌دهد.

1984