واکنش خوش‌بینانه رئیس بارسلونا به نتیجه بازی حساس آینده در مونیخ

واکنش خوش‌بینانه رئیس بارسلونا به نتیجه بازی حساس آینده در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ریاست باشگاه بارسلونا نسبت به آینده این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و بازی آخر دور گروهی در مونیخ امیدوار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بارسلونا دو هفته دیگر در خاک کشور آلمان باید به مصاف تیم پر قدرت بایرن مونیخ برود. اگر آبی اناری ها می خواهند به نتایج سایر تیم ها اهمیت ندهند، باید بایرن مونیخ را شکست بدهند. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالانی در این زمینه می گوید:

"شکست دادن بایرن مونیخ چیزی است که می توانیم به آن دست پیدا کنیم. معجزه ای اتفاق خواهد افتاد. معتقدم می توانیم پیروز شویم. ژاوی هرناندز انگیزه زیادی دارد و بسیار قدرتمند است. امیدوارم همه چیز برایمان خوب پیش برود. حس می کنم در حال حاضر، آمدن ژاوی هرناندز باعث شده است رقیبان به ما احترام بگذارند. آن ها می دانند که می توانیم دوباره موفق شویم."

لازم به ذکر است که آینده آبی اناری ها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و صعود احتمالی این تیم به مرحله‌ی یک هشتم نهایی مسابقات بعد از کسب نتیجه تساوی اخیر مقابل بنفیکا به خطر افتاده و بستگی مستقیم به نتیجه بازی این تیم در مونیخ برابر تیم پر قدرت بایرن مونیخ آلمان خواهد داشت.

9404