مصطفی‌وند: اکبری به حاشیه‌ها دامن زد/ غلامی هم کتک خورد و هم اخراج شد!

مصطفی‌وند: اکبری به حاشیه‌ها دامن زد/ غلامی هم کتک خورد و هم اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم والیبال شهردار ارومیه مدعی شد پیمان اکبری سرمربی پیکان می‌خواست هر طور شده در دیدار مقابل تیم سابقش برنده شود، به همین خاطر به حاشیه‌ها دامن زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید مصطفی‌وند در مورد حضورش در تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: در ابتدا مذاکراتی با تیم فولاد سیرجان داشتم، ولی در نهایت با شهرداری گنبد به توافق رسیدم. وقتی این تیم به تعهدات مالی خود عمل نکرد با توافقی که بین شهرداری گنبد و ارومیه صورت گرفت به ارومیه رفتم. تیم ما به خوبی کار می‌کند، ولی برخی بازیکنان به آمادگی کامل نرسیده‌اند. به جز بازی مقابل پیکان که شرایط خاصی داشت، نمایش خوبی تا هفته نهم لیگ داشتیم.
بازیکن باتجربه تیم شهرداری ارومیه درباره بازی با پیکان در هفته نهم لیگ برتر گفت:‌ بازی قشنگی نبود. حساسیت زیادی در این بازی وجود داشت که متأسفانه داور به آن دامن زد. داور از 20 مورد مشکوک در 19 مورد به سود پیکان سوت زد! ما حتی در ست پنجم می‌توانستیم 15 بر 13 برنده شویم، اما داور رأی خود را برگرداند. ما همه قبول داریم که اشتباه داوری، جزئی از بازی است، ولی نه تا این حد!

مصطفی‌وند راجع به درگیری فیزیکی عادل غلامی از ارومیه و آرمین تشکری از پیکان توضیح داد: تشکری بیرون زمین بود و حق ورود به زمین را نداشت، ولی وارد شد و به عادل حمله کرد. من نمی‌دانم چرا عادل غلامی که کتک خورد با کارت قرمز و زرد داور جریمه شد؟! من کار تشکری را اصلاً نمی‌پسندم. آرمین و عادل، چندین سال در تیم ملی با هم بازی کرده‌اند و هر دو دوست من هستند. حتی در اوایل بازی که آرمین مصدوم شد، عادل بالای سر او رفت تا حالش را بپرسد. آرمین بازیکن آرامی است و من نمی‌دانم چرا به عادل حمله کرد.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: کری‌خوانی در بازی‌های حساس وجود دارد. این بازی هم خیلی حساس بود. پیمان اکبری (سرمربی پیکان) می‌خواست هر طور شده در این دیدار مقابل تیم سابقش برنده شود و او هم به این حاشیه‌ها دامن زد. وقتی پوریا فیاضی در این بازی کارت زرد گرفت به او گفت برو کارت زرد دوم را هم بگیر! بازیکن با شنیدن این حرف‌ها از مربی خود، تحریک می‌شود. از پیمان بعید بود اینطور حرف بزند. حرف‌های او، رضا تندوران (سرمربی ارومیه) را هم به هم ریخت. امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

سعید مصطفی‌وند در مورد بازگشت برخی بازیکنان تیم شهرداری ارومیه به تیم فولاد سیرجان برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت:‌ این قانون اشتباه است که وسط فصل، بازیکنان به تیم قبلی خود برگردند و در یک تورنمنت سنگین بازی کنند. هنوز صابر کاظمی (ملی‌پوش جوان تیم شهرداری ارومیه) به تیم برنگشته است و می‌گوید در توانم نیست بیشتر تمرین کنم و برگردم. با رفتن علی بهبودی و صابر کاظمی به تیم سیرجان و شرکت در مسابقات برزیل، تیم و تمرین تیم ما ناقص می‌شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: صابر کاظمی یک سرمایه ملی است و باید او را برای تیم ملی حفظ کرد. او سال پرفشاری را در تیم ملی و مسابقات باشگاهی پشت سر گذاشته است. من حضور او را در مسابقات باشگاه‌های جهان، صلاح نمی‌دانم.

6641