ژاوی و ثبت یک رکورد منفی در چمپیونزلیگ نسبت به 8 سرمربی اخیر بارسلونا

ژاوی و ثبت یک رکورد منفی در چمپیونزلیگ نسبت به 8 سرمربی اخیر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اولین بازی خود را در این تورنمنت برگزار کرد و نتوانست بنفیکا را در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهد تا بدین ترتیب کار صعود برای بارسلونا بسیار دشوار شود چرا که بازی آخر بارسا در زمین بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما تساوی صفر بر صفر در اولین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان اروپا یک آمار منفی را برای او بر جای گذاشت چرا که او اکنون نسبت به 8 سرمربی اخیر بارسلونا نتیجه ضعیف تری در اولین بازی خود گرفته است. در واقع رایکارد، گواردیولا، تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو، لوئیز انریکه، ارنستو والورده و رونالد کومان بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان سرمربی بارسلونا با برد پشت سر گذاشته بودند و تنها کیکه ستین بود که بازی اول خود را مساوی کرد آن هم یک تساوی یک بر یک مقابل ناپولی به دست آورد و در بازی برگشت ناپولی را شکست داد و نتیجه ای که او به دست آورد نسبت به تساوی بدون گل ژاوی مقابل بنفیکا نتیجه بهتری به حساب می آید.

باید دید که ژاوی مقابل بایرن مونیخ چه نتیجه ای خواهد گرفت چرا که این بازی برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی مرگ و زندگی است.

1470