رکورد ویژه‌ای که گواردیولا با شکست یاران مسی برای خودش ثبت کرد

رکورد ویژه‌ای که گواردیولا با شکست یاران مسی برای خودش ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اتحاد پاریسن ژرمن و منچستر سیتی چهارشنبه شب به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچسترسیتی با نتیجه دو بر یک برد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست آورده و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم های گواردیولا معمولا مقابل مسی نتایج خوبی نمی گرفتند و مسی مقابل آن ها می درخشید اما این بار پپ به خوبی توانست با تاکتیک های خود لئو مسی را مهار کند به طوری که بسیاری از منابع نمره پایینی را به لیونل مسی در بازی مقابل منچسترسیتی دادند.

اما رکوردی که پپ گواردیولا مقابل پی اس جی برای خود ثبت کرد مربوط به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن است. در حقیقت پپ گواردیولا با پیروزی مقابل پی اس جی برای 13 اُمین بار توانست پوچتینو را شکست دهد. گواردیولا هیچ سرمربی دیگری را به این اندازه شکست نداده است و پوچتینو بیش از همه سرمربی ها از گواردیولا شکست خورده است.

بدین ترتیب می توان گفت که مائوریسیو پوچتینو سرمربی محبوب پپ گواردیولا در بین رقبا است و سرمربی اسپانیایی به خوبی می تواند از پس پوچتینو بر بیاید.

1470