عکس خاصی که مسی در سالگرد درگذشت مارادونا منتشر کرد؛ دیگوی ابدی!

عکس خاصی که مسی در سالگرد درگذشت مارادونا منتشر کرد؛ دیگوی ابدی!

پایگاه خبری فوتبالی - سال گذشته در چنین روزی بود که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در سن 60 سالگی به علت بیماری که داشت در گذشت و عمل های جراحی که روی او صورت گرفته بود هم نتوانست این اسطوره را درمان کند و حتی برخی گمانه زنی هایی مربوط به خطای پزشکی در رابطه با درگذشت مارادونا زده شد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پی اس جی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در سالگرد درگذشت دیگو مارادونا از او یاد کرده است. مسی با انتشار این عکس خاص از خودش که تصویر مارادونا و سال های زندگی او روی آن درج شده نوشت:"دیگو ابدی"

در واقع در این تصویر می بینیم که تاریخ تولد مارادونا همان 1960 درج شده است اما به جای تاریخ فوت او یک علامت بی نهایت گذاشته شده است و این بدان معنا است که مارادونا ابدی است و یاد او همواره میان آرژانتینی ها و همچنین فوتبالدوستان در سرتاسر دنیا زنده است.

مسی همواره علاقه ویژه ای به مارادونا داشته است و هنگامی که او درگذشت، مسی در بازی بعدی و وقتی که گل زد پیراهن خود را در آورد و با پیراهنی دیگر که پوشیده بود به مارادونا ادای احترام کرد.

1470