پیش بازی زارع باتری سنندج-ملی پوشان شهر کرد/ فول شارژ در ملک‌نیا

پیش بازی زارع باتری سنندج-ملی پوشان شهر کرد/ فول شارژ در ملک‌نیا

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان، زارع باتری به مصاف ملی پوشان شهر کرد می‌رود. دیداری که تا حدودی تحت تأثیر سرمای بی حد و حصر سنندج هم قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان پس از اتمام اردوی تیم ملی فوتبال زنان با 6 دیدار به صورت همزمان پیگیری خواهد شد و زارع باتری در استادیوم ملک‌نیا شهر سنندج میزبان ملی پوشان شهر کرد خواهد بود.

میزبان از دو بازی قبلی خود یک شکست خانگی و یک پیروزی خارج از خانه کسب کرده و با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت 2 به جایگاه ششم جدول رده‌بندی تکیه زده است. نماینده کردستان تفاوت های زیادی با وچان سابق دارد. دیگر خبری از تعدد ملی پوش در این تیم نیست و تیم بدون حاشیه‌ای روانه دور چهاردهم لیگ برتر شده است.

در سوی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده ملی پوشان شهر کرد حضور دارد. تیمی که از دو بازی قبلی یک شکست و یک تساوی کسب کرده و با یک امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

دو تیم تاکنون بازی رودررویی با یکدیگر نداشته‌اند و می‌توان از این دیدار به عنوان نخستین تقابل تاریخ این دو باشگاه در لیگ برتر فوتبال زنان یاد کرد.

شاگردان کردستانی فاطمه صادقی برای گلزنی به زهرا حاتم‌نژاد امید بسته‌اند و منتظرند تا کاپیتان پیشین پالایش گاز ایلام که به تازگی به کردستان آمده، پس از به ثمر رساندن دو گل در بازی قبل، در این بازی هم بدرخشد و موتور گلزنی تیم را روشن کند.

نماینده چهارمحال بختیاری نیز تاکنون در لیگ موفق به گلزنی نشده و در پی آن است تا مقابل زارع باتری به این ناکامی پایان دهد. همچنین تقابل غزاله بنی طالبی، مدافع تنومند زارع باتری، با هم استانی هایش در دیدار فردا جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

1470