پیش بازی ملوان بندرانزلی- همیاری ارومیه/ قوی سپید در اندیشه پرواز

پیش بازی ملوان بندرانزلی- همیاری ارومیه/ قوی سپید در اندیشه پرواز

پایگاه خبری فوتبالی- هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان با دیدار ملوان و همیاری آغاز خواهد شد. دیداری که سه امتیاز آن برای ملوان می‌تواند دوباره قوی سپید را به پرواز درآورد.

به گزارش فوتبالی، سومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان از ظهر روز جمعه، پنجم آذر، پیگیری خواهد شد و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف همیاری ارومیه می‌رود.

میزبان از دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و با 4 امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارد. شاگردان معصومه جهان‌جی در این فصل درپی خلق شگفتی هستند و با بازیکنان بومی خود حریف سرسختی مقابل مدعیان همیشگی قهرمانی لیگ به شمار می‌روند.

همیاری ارومیه نیز به دلیل حضور شهرداری سیرجان در رقابت های آسیایی هفته نخست را لاجرم استراحت کرد و در هفته دوم متحمل یک شکست سنگین مقابل زارع باتری سنندج شد.

دختران آذربایجان غربی با یک بازی کمتر نسبت به سایرین و بدون امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند. همچنین می‌دانند که اگر با دست پر گیلان را ترک کنند، خود را از جمع قعرنشینان لیگ جدا می‌کنند و می‌توانند با آرامش بیشتری لیگ را ادامه دهند.

اگر از دید آمار و ارقام نگاهی به بازی بیندازیم، دو تقابل پیشین این دو تیم با برتری انزلی‌چی‌ها به پایان رسیده و تیم همیاری در بازکردن دروازه ملوان همواره ناتوان بوده است. 

باید منتظر ماند و دید که بازی فردا جز نتیجه تساوی، با برتری ملوان و تداوم تعقیب بالانشینان جدول پیگیری خواهد شد یا این همیاری است که نخستین شکست لیگ را در هفته سوم به ملوان تحمیل می‌کند.

1470