سرمربی جدید منچستریونایتد مشخص شد؟

سرمربی جدید منچستریونایتد مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که شیاطین سرخ سرمربی جدید خود را مشخص کرده اند و این سرمربی قرار است به زودی در منچستریونایتد معارفه شود و کار خود را در این باشگاه استارت بزند.

به گزارش فوتبالی، پس از عملکرد ضعیفی که اوله گونار سولشر داشت، این سرمربی نروژی از منچستر یونایتد اخراج شد و مایکل کریک که دستیار او بود در بازی مقابل ویارئال هدایت منچستر یونایتد را بر عهده داشت.

اکنون گفته شده که رالف رانگنیک قرار است سرمربی بعدی منچستر یونایتد باشد و این مربی به زودی راهی شهر منچستر می شود تا کار خود را با شیاطین سرخ استارت بزند. رانگنیک سابقه هدایت تیم های مختلفی را در لیگ آلمان دارد و دوره ای نسبتا درخشان در لایپزیگ داشت. او همچنین در پست مدیریت ورزشی هم فعالیت داشته است.

به گفته اتلتیک و دیگر منابع، رالف رانگنیک به زودی به طور رسمی سرمربی منچستر یونایتد می شود و با این تیم قرارداد می بندد و شیوه قرارداد این مرد آلمانی با منچستر یونایتد به شکلی خواهد بود که پس از اتمام قراردادش به عنوان سرمربی، مدیرورزشی باشگاه خواهد شد.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی برای منچستر یونایتد رخ خواهد داد اما به نظر می رسد که رانگنیک به عنوان مربی موقت تا پایان فصل در راه منچستر یونایتد باشد.

1470