پیش بازی هیأت فوتبال البرز-پالایش گاز ایلام/ رقابت بر سر صعود آسانسوری در جدول

پیش بازی هیأت فوتبال البرز-پالایش گاز ایلام/ رقابت بر سر صعود آسانسوری در جدول

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هیأت فوتبال البرز به مصاف پالایش گاز می‌رود. دیداری که سه امتیاز آن می‌تواند صعود چند پله‌ای برای هریک از دو تیم درپی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تنور رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان از ظهر جمعه،5 آذر ماه، دوباره داغ می‌شود و هیأت فوتبال البرز در یک دیدار خانگی از پالایش گاز پذیرایی خواهد کرد.

هیأت فوتبال البرز درحالی به لیگ چهاردهم ورود کرده که پیش‌تر شایعاتی مبنی بر عدم تیمداری پیرامون این تیم به گوش رسید. هرچند که حضور البرزی‌ها در لیگ با نتایح خوبی هم همراه نشد و این تیم با پذیرش دو شکست و تفاضل گل منفی 5 جایگاه یازدهم و یکی ماقبل آخر جدول را به خود اختصاص داده است.

البرزی‌ها سه امتیاز این بازی خانگی را بسیار حیاتی می‌دانند. آن‌ها چنانچه بتوانند با کسب سه امتیاز بازی را به پایان برسانند، خود را چند پله در جدول بالا می‌کشند. چشم امید بازیکنان البرز به ساق های سارا قمی و محدثه زلفی است تا با گلزنی، نخستین امتیازات لیگ چهاردهم را به ارمغان بیاورند.

در سوی مقابل پالایش گاز ایلام پس از شکست در هفته اول، سربلند از هفته دوم بیرون آمد و با سه امتیاز عنوان هفتم جدول را به خود اختصاص داده است. روژین تمرینیان، روناک جعفرزاده و طاهره آزادی نیز بهترین گلزنان پالایشی‌ها هستند.

از نکات جالب پیرامون تیم پالایش گاز ایلام، طراحی کیت های این تیم منقش به سربند سرکه‌ای یا گلونی است. روسری که در مناطق کُرد نشین برای زنان قدمتی سه هزار ساله دارد و اکنون برای ترویج فرهنگ کردستان روی کیت های پالایش جای گرفته است.

در دو بازی اخیر میان هیأت فوتبال البرز و پالایش گاز ایلام، سهم هر تیم یک پیروزی بوده و تا کنون دیداری با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. آماری که جنگ بر سر سه امتیاز را در بازی فردا بسیار مهیج‌تر خواهد کرد.

1470