پیش بازی خاتون بم-سارگل بوشهر/ مصاف دارا و ندار

پیش بازی خاتون بم-سارگل بوشهر/ مصاف دارا و ندار

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان، سارگل در خانه به مصاف پرافتخارترین تیم لیگ برتر می‌رود. رقابتی که برای تداوم صدرنشینی بمی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، قطار رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان به ایستگاه سوم خود رسید و ظهر فردا، جمعه چهارم آذر، 6 دیدار به صورت همزان برگزار خواهد شد و سارگل به مصاف خاتون بم خواهد رفت.

شاگردان فاطمه بیاتی در سارگل در دو هفته قبل، نتایج دلخواه را کسب نکردند و با یک تساوی و یک باخت به مصاف خاتون می‌روند. دختران بوشهر امیدوارند تا با استفاده از امتیاز میزبانی از پرافتخار ترین تیم لیگ برتر امتیاز بگیرند و جایگاه نهم جدولی خود را بهبود بخشند.

خاتون بم نیز از همان ابتدا مقتدرانه کار خود را آغاز کرد تا نشان دهد یکی از بخت های اصلی قهرمانی در لیگ چهاردهم است. کسب دو پیروزی پرگل مقابل تیم های کیان نیشابور و هیأت فوتبال البرز، با 6 امتیاز، 9 گل زده و بدون گل خورده آمار فوق العاده‌ای است که شاگردان مرضیه جعفری ثبت کرده‌اند.

در 4 تقابل دو تیم، این خاتون بم بوده که توانسته رکورد 100 درصد پیروزی را ثبت کند. نکته جالب این است که سارگل در هر بازی حداقل 6 گل را دریافت کرده و مجموعاً با 32 گل خورده و بدون گل زده، کارنامه سیاهی مقابل تیم پرقدرت بم دارد.

خاتون در دیدار فردا گلنوش خسروی، مدافع ملی پوش خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد. اما حضور زهرا قنبری به عنوان برترین گلزن لیگ در کنار نگین زندی برای به دردسر انداختن هر تیمی کافی به نظر می‌رسد.

این دیدار از ساعت 13 روز جمعه پنجم آذر ماه در ورزشگاه شهید سراجی شهر گناوه برگزار خواهد شد.

1470