اعتراف گریزمان پس از شکست تلخ برابر میلان

اعتراف گریزمان پس از شکست تلخ برابر میلان

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید اعتراف کرد میلان با شایستگی به پیروزی رسید و تاکتیک‌های آن به بن بست خورد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم اتلتیکو مادرید و میلان از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندامتروپولیتانو به مصاف هم رفتند که در پایان، این روسونری بود که موفق شد با گل جونیور مسیاس در دقیقه 87، به پیروزی برسد و حتی شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را داشته باشد. شانس‌های صعود روخی بلانکوس با این شکست کاهش یافت و حالا همه چیز به هفته آخر کشیده شده است. 

به نقل از مارکا،  ستاره سابق بارسلونا پس از پایان بازی به کوریره دلواسپورت گفت: "آن‌ها خیلی خوب مارا آنالیز کرده بودند. نقشه‌های ما جواب نداد و میلان تیم برتر بود. باید پیشرفت کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم. امیدوارم در هفته پایانی مقابل پورتو نتیجه لازم را کسب کنیم."

در حال حاضر، لیورپول با 15 امتیاز در صدر، پورتو با 5 امتیاز در رده دوم و میلان و اتلتکیکو مادرید با 4 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. در هفته پایانی مرحله گروهی، میلان میزبان لیورپول خواهد بود و در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین تساوی اتلتیکو مقابل پورتو، می‌تواند به مرحله بعد صعود کند."

4416