نمایش با دقت کمال در بازگشت به ترکیب

نمایش با دقت کمال در بازگشت به ترکیب

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی جنگنده قرمزها برابر نفت آبادان شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آورد تا شرایطش را در این تیم تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، کمال کامیابی‌نیا پس از 6 ماه فرصت پیدا کرد تا در ترکیب شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل نفت آبادان قرار بگیرد.

کامیابی نیا در حالی مقابل نفت آبادان به میدان رفت که ابتدا بازی را از روی نیمکت پرسپولیس آغاز کرد اما پس از مصدومیت احسان پهلوان یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تا او را جانشین هافبک شماره 14 تیمش کند.

کامیابی نیا که روزهای پایانی فصل گذشته شانس حضور در تیم ملی را به دست آورده بود، در اردوی این تیم پیش از حضور در بحرین با مصدومیت مواجه شد، در نهایت راهی امارات شد تا شرایط درمانی خود را دنبال کند. او به واسطه این مصدومیت در دیدارهای ابتدایی فصل به کار گرفته نشد و شاهد نمایش رضا اسدی و میلاد سرلک در خط میانی تیمش بود.

این اتفاق در هفته ششم و برابر نفت آبادان نیز با نیمکت نشینی اش تکرار شد اما یحیی پس از مصدومیت احسان پهلوان در حالی که رضا اسدی را نیز روی نیمکت داشت تصمیم گرفت به 6 ماه نیمکت نشینی هافبک دفاعی شماره 11 تیمش پایان داد.

کامیابی نیا در بازی مقابل نفت آبادان نمایش قابل قبولی داشت و توانست در کنار میلاد سرلک کمربند خط میانی این تیم را محکم کند و در بسیاری از صحنه ها اجازه رسیدن توپ از سوی هافبک های نفت آبادان را به مهاجمان این تیم نداد.

او مقابل فولاد خوزستان در هفته اول هم فرصت حضور در میدان را به دست آورده بود اما این تعویض در وقت های اضافه رخ داد و کامیابی نیا حتی موفق به لمس توپ در آن بازی نشد.

باید منتظر ماند و دید یحیی در بازی آینده این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان باز هم به این هافبک دفاعی و جنگنده میدان خواهد داد یا نه.

7655