عکس؛ کری خوانی دو بازیکن سابق رئال مادرید برای سیمئونه و تیمش

عکس؛ کری خوانی دو بازیکن سابق رئال مادرید برای سیمئونه و تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز و تئو هرناندز دو بازیکن سابق رئال مادرید پس از پیروزی میلان در مقابل اتلتیکو به شدت برای سیمئونه و تیمش کری خواندند.

به گزارش فوتبالی، میلان توانست پیروزی ارزشمندی را در مقابل اتلتیکو به دست بیاورد تا شانس هایش در لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه دارد. کل کل رئال و اتلتیکو همیشه داغ بوده است و به نظر می رسد که به همین خاطر براهیم و تئو تصویر مشترکی از خودشان منتشر کردند و با پیام "تا پایان، به پیش با میلان" برای حریف کری خواندند.

در حقیقت گل مسیاس جونیور باعث شد تا اتلتیکو خطر حذف از لیگ قهرمانان را به صورت جدی در فاصله یک هفته به پایان حس کند. البته تئو هرناندز تجربه بازی در اتلتیکو را هم دارد و قبل از پیوستن به رئال در این تیم بازی می کرده است و به همین خاطر این بازی برایش خیلی خاص بود. در واقع هواداران اتلتیکو در جریان بازی به شدت تئو را هو کردند و به نظر می رسد که دفاع چپ فرانسوی به همین خاطر تصمیم گرفت که از آنها انتقام بگیرد. براهیم دیاز که با قراردادی قرضی و دو ساله از رئال به میلان رفته هم نمایش خوبی داشت. فصل خوب براهیم باعث شده تا شانس حضور در تیم ملی اسپانیا را هم به دست بیاورد. 

میلان با پیروزی مقابل اتلتیکو به شکل معجزه آسایی امیدهای خود را برای حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زنده کرد.

4125