داستان باورنکردنی قهرمان جدید میلان؛ از راننده وانت تا لیگ دسته چهار!

داستان باورنکردنی قهرمان جدید میلان؛ از راننده وانت تا لیگ دسته چهار!

پایگاه خبری فوتبالی - میلان امیدهایش برای بقا در لیگ قهرمانان اروپای فصل 22-2021 و صعود به یک هشتم نهایی را زنده نگه داشته است.

به گزارش فوتبالی، میلان پیروزی ارزشمندی را مقابل اتلتیکومادرید کسب کرد و حالا باید به اتفاقات هفته پایانی امید داشته باشد. تیم استفانو پیولی توانست با گل جونیور مسیاس پیروزی بسیار ارزشمندی را در مقابل اتلتیکو کسب کند. بازیکن برزیلی در دقیقه 65 اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا داشت که 22 دقیقه بعد با یک ضربه سر تماشایی موفق به گلزنی شد. 

گل بی نظیر مسیاس باعث شده تا داستان زندگی وی دوباره مورد توجه قرار بگیرد. مهاجم 30 ساله سه سال پیش در لیگ دسته چهارم ایتالیا بازی می کرد. در حقیقت این بازیکن قبل از ان که در سال 2015 به ایتالیا مهاجرت کند، صرفا برای تفریح فوتبال بازی می کرده و از طریق مشاغل دیگر نظیر احیای آجرها، تخریب ساختمان ها و حتی در نقش پیک برای تحویل ماشین لباسشویی به مشتریان، امرار معاش می کرده است.

مسیاس در سال 2017 به تیم گوتزانو در لیگ دسته چهارم ایتالیا ملحق می شود و به این تیم برای صعود به لیگ دسته سه کمک می کند. او در روز 23  سپتامبر 2018 اولین بازیش در لیگ دسته سه را مقابل کوئنو داشت و اولین گلش را در این سطح سه روز بعدش مقابل پیاچنزا ثبت کرد. مسیاس در ژآنویه 2019 به تیم کروتونه در لیگ دسته دو ایتالیا ملحق شد و در آگوست همان سال برای اولین بار در لیگ دسته دو ایتالیا بازی کرد. مسیاس در کورتونه درخشید و به این تیم برای صعود به سری آ کمک کرد. او در فصل گذشته در 36 بازی در لیگ ایتالیا 9 گل ثبت کرد تا میلان با پرداخت 2.6 میلیون یورو این مهاجم را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. البته روسونری ها بند خرید 5.4 میلیون یورویی را برای جذب وی در آینده در قراردادش گنجانده اند.

4125