ورمزیار: شرایط استقلال به دلیل نبودن ۲ بازیکن خارجی‌اش تغییر کرد

ورمزیار: شرایط استقلال به دلیل نبودن ۲ بازیکن خارجی‌اش تغییر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در مصاف خود مقابل گل‌گهر به کسب نتیجه تساوی راضی بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، صادق ورمزیار درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: حاشیه‌های بازی که قبل مسابقه رخ داد، نفهمیدیم چگونه به وجود آمد اما در این بازی، کیفیت خوبی و موقعیت‌های خوبی را شاهد نبودیم. من فکر می‌کنم استقلال شاید به دلیل نبودن ۲ بازیکن خارجی، شرایطش تغییر کرد و این باعث شد هماهنگی‌ها بالا نرود. وقتی تغییر بازیکنان زیاد می‌شود، این مشکلات رخ می‌دهد.

او ادامه داد: به نظر من باید هماهنگی بیش‌تری در تیم به وجود بیاید. به نظر من بقیه بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند و ۲ تیم کیفیت خوبی را از خودشان نشان ندادند و نتیجه مساوی راضی بودند.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین دلیل پیروز نشدن استقلال مقابل گل‌گهر چه بود؟ خاطرنشان کرد: به نظر من ناهماهنگی مهم‌ترین عامل پیروز نشدن استقلال مقابل گل‌گهر بود. شاید استقلال خیلی در خلق موقعیت نتوانست عملکرد ایده‌آلی داشته باشد و مجموع این اتفاقات این نتیجه را رقم زد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: به نظر من این که استقلال از سیرجان با دست پر برگشته است، اتفاق خوبی است اما اگر این تیم قرار باشد قهرمان لیگ باشد، نباید ۳ نتیجه آخرش مساوی می‌شد.

۴۱۵۴