لحظه‌ای که مسی مهاجم مورد نظر بارسلونا را تحقیر کرد

لحظه‌ای که مسی مهاجم مورد نظر بارسلونا را تحقیر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی چهارشنبه شب نتوانست جلوی شکست پی اس جی در مقابل منچسترسیتی را بگیرد اما در لیگ قهرمانان اروپا، رحیم استرلینگ را با یک دریبل زیبا از میان پاهایش تحقیر کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچسترسیتی از پیروزی تیمشان مقابل پی اس جی و نهایی کردن صدرنشینی در گروه خوشحال بودند اما شاید استرلینگ که بحث پیوستنش به بارسلونا در تابستان داغ است، از اتفاقات بازی راضی نباشد. خیلی ها تصور می کردند که مسی در صورت ترک بارسلونا راهی منچسترسیتی شود تا به مربی سابقش گواردیولا ملحق شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و لئو به پی اس جی رفت.

در دقیقه ششم بازی منچسترسیتی و پی اس جی، مهاجم 34 ساله با یک دریبل تماشایی، استرلینگ را از جریان بازی محو کرد. البته مسی به چنین دریبل هایی عادت دارد و استرلینگ نه اولین بازیکنی است که چنین دریبل هایی را دریافت می کند و نه آخرین آنها!

البته تیم گواردیولا تیم غالب میدان بود و توانست یک پیروزی آسان را کسب کند و صعودش به عنوان صدرنشین را به مرحله بعدی نهایی کند. با توجه به شرایط لیگ قهرمانان اروا، صعود به عنوان صدرنشین برای تیم ها خیلی اهمیت داشت چرا که تیم های صدرنشین با قرعه به مراتب آسان تری مواجه خواهند شد. در حال حاضر تیم هایی نظیر لیورپول، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و منچسترسیتی صدرنشینی خود را در گروه هایشان قطعی کرده اند.

4125