کنفرانس خبری سرمربی میلان پس از برد غیرمنتظره در خانه اتلتیکو مادرید

کنفرانس خبری سرمربی میلان پس از برد غیرمنتظره در خانه اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان اذعان کرد که شاگردانش باانگیزه ظاهر شدند و بلوغ بازی خود را نشان دادند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته روسونری موفق شد با تک گل مسیاس در واندا متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید را شکست دهد و اولین پیروزی خود در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا جشن بگیرد. تک گل این بازی را جونیور مسیاس که اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام می‌داد، به ثمر رساند. شاگردان پیولی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی، باید لیورپول را در سن سیرو شکست دهند و همچنین امیدوار به تساوی در دیدار اتلتیکو مادرید و پورتو باشند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیولی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "الان وقت جشن گرفتن با بازیکنانم است، زیرا آن‌ها نمایش فوق العاده‌ای ارائه دادند. آن‌ها باکیفیت ظاهر شدند و انگیزه داشتند. در طول بازی اعتماد به نفس آن‌ها افزایش یافت و حالا می‌توانیم در کنارشان، این پیروزی را جشن بگیریم."

"تمدید قرارداد؟ من با باشگاه در ارتباط هستم و به آن احترام می‌گذارم. کار، کیفیت، ایده و نتایج ماست که تفاوت را رقم می‌زند. من واقعا ارتباط خوبی با باشگاه و هواداران دارم و به نظر باید این موضوع ادامه دار باشد. به زودی همه چیز مشخص خواهد شد."

4416