شایعات پوچتینو و منچستریونایتد روی باخت پی‌اس‌جی تاثیرگذار بود؟

شایعات پوچتینو و منچستریونایتد روی باخت پی‌اس‌جی تاثیرگذار بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن ادعا کرد که شایعات قوی رفتنش به منچستریونایتد، هیچ تاثیری روی عملکرد این تیم در بازی مقابل منچسترسیتی نگذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، پاریسی‌ها در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم اتحاد میزبان سیتی بودند. شاگردان پوچتینو که در دیدار رفت به پیروزی رسیده بودند، در این دیدار نیز با گل امباپه پیش افتادند، اما سیتیزن‌ها در ادامه با گل‌های گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ کامبک زدند و جواب شکست دور رفت را دادند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، پس از اخراج سولشر از نیمکت شیاطین سرخ، اسم پوچتینو به عنوان کاندیدای اصلی جانشینی این سرمربی نروژی، خیلی مطرح شد و حتی گفته می‌شود که سرمربی سابق تاتنهام، گزینه شماره یک سران شیاطین سرخ برای این سمت می‌باشد. 

او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "بازیکنان از شرایط به خوبی آگاه هستند. ما در حرفه‌ای مشغول هستیم که شایعات همیشه وجود دارند، بعضی وقت‌ها تاثیر مثبت می‌گذارند و بعضی وقت‌ها، تاثیر منفی. این چیزی است که می‌توانم در حال حاضر بگویم."

"بابت شکست ناراحت هستیم. من سیتی در نیمه اول فوق العاده بود. صادقانه باید اعتبار این پیروزی را به سیتی بدهم. هدف ما صعود به مرحله حذفی بود و توانستیم به آن دست یابیم. صدر جدول در اولویت بعدی قرار داشت."

4416