پیروزی سیتی مقابل پی‌اس‌جی یک هشدار برای دیگر رقباست

پیروزی سیتی مقابل پی‌اس‌جی یک هشدار برای دیگر رقباست

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که آن‌ها با پیروزی 2-1 برابر پاریسن ژرمن، یک بیانیه صادر کردند. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها موفق شدند با گل‌های رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس با حساب دو بر یک برابر پی‌اس‌جی به برتری برسند. کیلیان امباپه زننده تک گل پاریس بود. سیتی با این 3 امتیاز، صدرنشینی خودش را در گروه مسجل کرد و همچنین انتقام شکست دور رفت در پارک دو پرنس را گرفت. 

به نقل از اسکای اسپورتس، گواردیولا پس از پایان بازی گفت: "با این پیروزی مقابل تیم پرستاره‎ای مثل پاریسن ژرمن، یک بیانیه صادر کردیم."

پاریسن ژرمن یک تیم بزرگ با بازیکنان برجسته است. من چه می‌توانم بگویم؟ سعی کردیم بازیکنان آن‌ها را از دروازه دور نگه داریم. زمانی که به دروازه نزدیک می‌شوند، پتانسیل انجام دادن هرگونه کاری را دارند. به جز پنج دقیقه پس از دریافت گل، واقعا نمایش خیلی خوبی داشتیم. در آن لحظات، پاریسی‌ها توانستند یک ضد حمله خطرناک خلق کند، اما نتوانستند بهره‌ای از آن ببرند. از صعود به مرحله حذفی خوشحالیم. به تمامی هواداران و اعضای باشگاه تبریک می‎گویم. حالا تمرکزمان روی لیگ برتر است."

"امیدوارم به این روند ادامه دهیم. مردم از دیدن بازی ما لذت می‌برند. باید اعتماد به نفس داشته باشیم و در مقابل دروازه حریفان، قاطع عمل کنیم."

4416