شکست مقابل سیتی باعث کوچک شدن پاریسن ژرمن نمی‌شود

شکست مقابل سیتی باعث کوچک شدن پاریسن ژرمن نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - پرسنل کیمپمبه مدافع فرانسوی پاریسن ژرمن پس از شکست مقابل منچسترسیتی اذعان کرد که مردم نباید استعداد و پتانسیل بالای آن‌ها را زیر سوال ببرند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب در یک دیداری جذاب، منچسترسیتی در استادیوم اتحاد، میزبان پاریسن ژرمن بود که در نهایت، سیتی در دقیقه پنجاه با گل کیلیان امباپه عقب افتاد، اما در ادامه توانستند با گل‌های رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس به بازی برگردند و با حساب دو بر یک به پیروزی برسند و انتقام شکست دور رفت را بگیرند. سیتی با این 3 امتیاز، صدرنشینی خود را در این گروه مسجل کرد. 

به نقل از سایت گل، پی‌اس‌جی علیرغم این شکست، به خاطر پیروزی لایپزیش برابر کلوب بروژ، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد. کیمپمبه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "قطعا هدف نخست ما، قطعی کردن صعود به مرحله بود، اما بابت شکست ناراحت هستیم. می‌دانیم که می‌توانیم بهتر بازی کنیم. تیم رقابتی خیلی خوبی در اختیار داریم و از شکست بیزار هستیم. برای پیشرفت باید تا قبل از این‌که دیر بشود، بازی را تمام کنیم. باید مثل یک تیم عمل کنیم و برای این کار، به کمی زمان نیاز داریم. شکست امشب، نشان دهنده پتانسیل اصلی ما نیست."

4416