قابی از غصه خوردن مثلث MNM پس از شکست مقابل تاکتیک‌های پپ

قابی از غصه خوردن مثلث MNM پس از شکست مقابل تاکتیک‌های پپ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستر سیتی با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد و توانست شاگردان مائوریسیو پوچتینو را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیونل مسی، نیمار جونیور و کیلیان امباپه که به مثلث MNM معروف هستند درون ترکیب پی اس جی به طور فیکس و ثابت قرار داشتند اما نتوانستند آنطور که باید و شاید عمل کنند و در این بازی خارج از خانه اوضاع بیشتر تحت کنترل منچستر سیتی بود و در نهایت این سیتیزن ها بودند که توانستند به پیروزی برسند.

گل اول این بازی را کیلیان امباپه در دقیقه 50 روی یک همکاری دیدنی به ثمر رساند اما پس از این گل دوباره منچسترسیتی کار را در دست گرفت و توانست دو گل به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد. گل های منچسترسیتی را رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس به ثمر رساند.

مسی، نیمار و امباپه پس از دریافت دو گل از منچسترسیتی بسیار ناراحت بودند به طوری که در قابی که آن ها کنار هم ایستاده اند می بینیم که کاملا مغموم هستند و آن ها در حال غصه خوردن در کنار هم ایستاده اند.

1470