مسجل کردن صدرنشینی با چاشنی انتقام از مسی

مسجل کردن صدرنشینی با چاشنی انتقام از مسی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با ارائه یک بازی تهاجمی توانست انتقام شکست دور رفت را از پاریسن ژرمن بگیرد و صدرنشینی‌اش را مسجل کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 5 دیدار به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد. 

در جذاب‌ترین دیدار، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان پاریسن ژرمن بود. در حالی که هنوز صعود هیچ تیمی به مرحله بعد قطعی نشده بود، این بازی یک جنگ برای تصاحب صدرنشینی محسوب می‌شد. در نیمه اول سیتیزن‌ها موقعیت‌های خطرناک بیشتری خلق کردند، اما بهره‌ای از فرصت‌ها نبردند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم شاهد یک بازی بسیار جذابی بودیم. در دقیقه 50 کیلیان امباپه موفق شد دروازه میزبان را باز کند تا به پپ گواردیولا شوک وارد شود. در ادامه سیتی با ارائه یک بازی بسیار شناور و تهاجمی، موفق شد در دقایق 63 و 76 توسط رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس کامبک بزند و با 12 امتیاز، صدرنشینی‌اش را قطعی کند. 

در گروه B، شب بسیار جالبی را سپری کردیم. اتلتیکو مادرید در خانه خود با نتیجه 0-1 مغلوب میلان شد تا صعودش به مرحله بعدی به خطر بیافتد و حتی روسونری نیز کمی امیدوار شود. در دیگر دیدار این گروه، لیورپول با حساب 2-0 از پورتو گذشت. با این نتایج، لیورپول با 15 امتیاز در صدر، پورتو با 5 امتیاز در رده دوم و تیم‌های میلان و اتلتیکو مادرید با 4 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار بگیرند. 

در گروه C دورتموند در خانه اسپورتینگ لیسبون با نتیجه 3-1 شکست خورد تا شانس صعودش به شدت کاهش پیدا کند. 

4416