جواب منفی یک کاندیدای دیگر برای هدایت شیاطین سرخ

جواب منفی یک کاندیدای دیگر برای هدایت شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - برندن راجرز سرمربی لسترسیتی تمامی شایعات مربوط به جانشینی سولشر در الدترافورد را تکذیب کرد و گفت این اخبار حقیقت ندارند. 

به گزارش فوتبالی، در میان لیست کاندیداهای جانشینی اوله گونر سولشر در منچستریونایتد، نام برندن راجرز سرمربی سابق لیورپول و حال حاضر لسترسیتی به چشم می‌خورد که موفق شد در فصل گذشته همراه با روباه‌ها، فاتح جام حذفی شود. بعد از حذف شدن گزینه‌هایی همچون زین الدین زیدان و اریک تن هاگ، نام راجرز و مائوریسیو پوچتینو بیش از هر کس دیگری برای نیمکت شیاطین سرخ مطرح شده‌اند، اما سرمربی سابق لیورپول از این شایعات فاصله گرفته و اذعان کرد که روزهای خوبی را در لستر پشت سر می‌گذراند. 

به نقل از سایت گل، راجرز در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لژیا ورشو در لیگ اروپا گفت: "من شایعات را قبول ندارم، زیرا دروغ هستند. همیشه این اخبار هستند و تا زمانی که آن‌ها یک سرمربی جدید انتخاب کنند، رسانه‌ها و مردم به شایعات خود ادامه خواهند داد. من به این باشگاه تعهد دارم. فرهنگ این باشگاه، ارتقای سطح کیفی بازیکنان است و من از حضور در کینگ پاور لذت می‌برم."

گزارشات رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که هدف اول سران یونایتد، مائوریسیو پوچتینو می‌باشد، اما راضی کردن ناصر الخلیفی پروسه طولانی دارد. 

4416