ترس چلسی بابت از دست دادن دو ستاره خود

ترس چلسی بابت از دست دادن دو ستاره خود

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل یوونتوس، درباره مصدومیت‌های انگولو کانته و بن چیلول ابراز نگرانی کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته آبی‌های لندن با پیروزی مقتدرانه چهار بر صفر برابر یوونتوس، صعود خود را به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کردند. تروه چالوباه، ریس جیمز، کالوم هادسون اودوی و تیمو ورنر، گلزنان چلسی در این بازی بودند. در این دیدار، انگولو کانته در نیمه اول مصدوم شد و همچنین در نیمه دوم، بن چیلول حتی نتوانست روی پاهای خودش از زمین بازی خارج شود. 

به نقل از اسکای اسپورتس، توخل هنوز نتوانسته شدت مصدومیت این دو بازیکن را به صورت دقیق اعلام کند و با این وضعیت، حضور آن‌ها در دیدار حساس روز یک شنبه برابر منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. 

توخل پس از پایان بازی گفت: "چیلول؟ مصدومیت او مرا نگران می‌کند چون در فرم بسیار خوبی قرار داشت و همانند ریس جیمز نمایش درخشانی ارائه داد. کانته و چیلول در بهترین دوران خود قرار داشتند و تاکنون من این دو را تا این حد باکیفیت ندیده بودم. چیلول درد بسیار شدیدی داشت و حالا کمی آرام شده است. چهارشنبه یک تست از آن‌ها گرفته خواهد شد تا میزان دقیق مصدومیت این دو نفر مشخص شود."

4416