عباسیان: داوران در حق تیم ما کم‌لطفی می‌کنند/ ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم

عباسیان: داوران در حق تیم ما کم‌لطفی می‌کنند/ ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم هوادار گفت: داوران در حق تیم ما کم‌لطفی می‌کنند، امیدوارم این روند قطع شود و یک مقدار به فکر تیم ما هم باشند.

به گزارش فوتبالی، معین عباسیان بازیکن تیم هوادار در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود، می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم، ولی متأسفانه روی ضربات آخر بدشانس بودیم. باید به آن خودباوری برسیم که بتوانیم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه افزود: اگر این بازی ما را و بازی‌های گذشته ما را نگاه کرده باشید، متوجه می‌شوید که ما خوب بازی کردیم، ولی متأسفانه نتیجه مطلوب را به دست نمی‌آوریم. مطمئن باشید با این فوتبالی که بازی می‌کنیم شرایط ما هفته به هفته بهتر می‌شود، همانطور که نشان دادیم، مطمئن باشید روند خیلی بهتری داریم و در آینده به بالای جدول خواهیم رسید.

بازیکن هوادار در خصوص داوری اظهار داشت: شما اگر بازی قبلی را ببینید، داور 3 خطای الکی به ضرر تیم ما گرفت. در صورتی که می‌توانست خطا نباشد. به نظر من داوران در حق تیم ما کم‌لطفی می‌کنند، امیدوارم این روند قطع شود و یک مقدار به فکر ما هم باشند. شرایطمان سخت است، ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم و اگر بشود از آنها ممنون می‌شویم.

1470