شجاعیان: داور نباید به تیم ما می‌گفت تیم لیگ یکی!

شجاعیان: داور نباید به تیم ما می‌گفت تیم لیگ یکی!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم هوادار گفت: داور نباید به مربی ما می‌گفت شما تیم لیگ یکی هستید، ما الان در لیگ برتر بازی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار پس از تساوی تیمشان مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: ما چندین موقعیت صد درصد گل داشتیم که از دست دادیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، قسمت نبود مثل بازی گذشته که واقعا تیم هوادار نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، این بازی هم همان گونه بود و امیدوارم بازی‌های بعدی بتوانیم از موقعیت‌هایمان و ضربات آخر استفاده کنیم و بتوانیم برنده بازی باشیم.

وی در ادامه افزود: ما خیلی بدشانسی می‌آوریم، چندین بازی گذشته موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم، امیدوارم با درایت کادر فنی خوبمان کم‌کم این مشکل را حل کنیم و بتوانیم ضربات آخر را استفاده کنیم و برنده بازی باشیم.

شجاعیان در خصوص وضعیت خودش اظهار داشت: من شرایط خوبی دارم و ممنونم از رضا عنایتی که به من اعتماد کرد و در کنار بچه‌ها هستم. همه ما یک تیم هستیم، در کنار هم می‌توانیم به هم کمک کنیم، در خصوص داوری بازی اصلا نمی‌خواهم دخالت کنم که بگویم این خطا بود یا نبود، همان طور که هفته گذشته ما می‌توانستیم یک گل بزنیم ولی داور اشتباها خطا گرفت، به نظر من وقتی می‌گویند باید به داور احترام بگذارید، این احترام باید متقابل باشد. خیلی زشت است که یک داور بخواهد به مربی ما بگوید شما لیگ یکی هستید. ما الان در لیگ برتر بازی می‌کنیم، به نظر من این حرف از طرف داور خیلی زشت بود و اگر می‌خواهیم به نظر داور احترام بگذاریم، داور هم برای هر تیمی که برایش سوت می‌زند احترام قائل باشد. دوست دارم این احترام متقابل باشد و امیدوارم هیچ وقت به همدیگر بی‌احترامی نکنیم.

1470