زمانی که برگردم نقش بسیار مهمی در بارسلونا خواهم داشت

زمانی که برگردم نقش بسیار مهمی در بارسلونا خواهم داشت

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی بارسلونا مدعی است که پس از رهایی از بند مصدومیت، نقش مهمی در ترکیب ژاوی هرناندز ایفا خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بریتویت در ماه سپتامبر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و مجبور شد تا زانویش را به تیغ جراحان بسپارد. بریتویت تنها مصدوم کاتالان‌ها نیست و آن‌ها در طول فصل مهاجمین خود را به خاطر مصدومیت از دست می‌دادند. 

به نقل از مارکا، بریتویت مطمئن است که در برنامه‌های ژاوی برای ادامه فصل حضور دارد. او به TV3 گفت: "وقتی که برگردم نقش خیلی مهمی خواهم داشت، اما سوال این است که چه زمانی می‌توانم بازگردم. با ژاوی صحبت کردم. او موضع مشخصی درباره من و وظایفم در تیم دارد و می‌داند که چه تغییراتی باید اعمال کند. ژاوی می‌داند که چگونه می‌خواهد بازی کند و همین موضوع باعث روشن شدن مسائل خواهد شد. دوران هیجان انگیزی زیر نظر او خواهیم داشت."

بریتویت در ادامه گفت: "روند بهبودی‌ام به خوبی پیش می‌رود و جای نگرانی نیست. به من گفتند که در یک الی دو هفته آتی می‌توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم." 

ژاوی پس از تساوی بدون گل مقابل بنفیکا اعتراف کرد که آن‌ها با مشکل گلزنی روبرو هستند و بازگشت بریتویت می‌تواند خبر خوبی برای او باشد.

4416