اعتراف فن‌خال به دو تلاش نافرجامش جهت انتقال هافبک بایرن به منچستر

اعتراف فن‌خال به دو تلاش نافرجامش جهت انتقال هافبک بایرن به منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند در مصاحبه ای اعتراف کرد که در زمان حضورش در تیم منچستر یونایتد، تلاش های بسیاری برای جذب توماس مولر انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، لوئیس فن خال، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال هلند به عنوان کاشف توماس مولر در بایرن مونیخ شناخته می شود که علاقه‌ی خاصی به سبک بازی این هافبک ملی پوش باواریایی ها داشت. لوئیس فن خال در فصل 2014 راهی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان شد و توانست باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی وقت مونیخی ها را از بایرن مونیخ جدا و به خدمت بگیرد. این سرمربی هلندی همچنین اذعان کرده که طی دو مقطع زمانی برای جذب توماس مولر نیز اقدام کرده بود:

"من طی دو مرحله تلاش کردم که توماس مولر را یک مرتبه در فصل 2014/2015 و یک مرتبه هم در فصل 2015/2016 به تیم منچستر یونایتد که خودم هدایتش را بر عهده داشتم، منتقل کنم. در سال 2014، مدیران وقت باشگاه بایرن مونیخ قاطع بودند و تحت هیچ عنوان به دنبال فروش توماس مولر نبودند. در مرتبه‌ی دوم اما لیزا، همسر توماس مولر بود که دلیل نه گفتن مولر و منتفی شدن انتقال این بازیکن به لیگ برتر فوتبال جزیره و باشگاه منچستر یونایتد شده بود. در آن برهه از زمان، همسر توماس واقعاً تمایلی به ترک کشور آلمان نداشت. در سال 2015 اگر همسرش انتقال توماس مولر به تیمی خارج از کشور آلمان را می پذیرفت، جذب این بازیکن ملی پوش مانشافت امکان پذیر بود."

  9404