سوژه شدن ظاهر عجیب خامس رودریگز با مدل موهای آبی‌رنگ

سوژه شدن ظاهر عجیب خامس رودریگز با مدل موهای آبی‌رنگ

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ اخیرا از مدل موهای جدیدش به رنگ آبی رونمایی کرده که بسیاری از هوادارانش را شوکه کرده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق اورتون با تصویری که از خودش در اینستاگرام منتشر کرده، فوتبالدوستان را شگفت زده کرده است و حتی دوستان صمیمی او نیز شوکه شده اند. به طور مثال رادامل فالکائو دوست کلمبیایی خامس که در حال حاضر در رایو وایکانو بازی می کند، برای وی کامنت گذاشت:"در آن جا چه اتفاقی افتاده است؟" ژائو موتینیو هم تیمی سابق خامس در موناکو نیز او را با شخصیت "گوکو" در انیمیشن معروف "دراگون بال" مقایسه کرده است چرا که این شخصیت نیز به تغییر رنگ موهایش معروف بوده است! آرتورو ویدال شیلیایی که در بایرن با خامس بازی کرده نیز با شکلک هایی نشان دهنده شگفت زدگی و خنده واکنش نشان داده است.

خامس در حال حاضر در تیم الریان قطر توپ می زند. این بازیکن در سال 2020 به صورت رایگان از رئال مادرید راهی اورتون شد اما با جدایی آنچلوتی و حضور بنیتز روی نیمکت تیم انگلیسی تصمیم به جدایی گرفت تا فوتبالش را در کشور قطر ادامه بدهد. این بازیکن اخیرا به خاطر دریافت کارت قرمز در لیگ قطر به خاطر بحث با داور جنجال ساز شده است.

4125