لحظه‌ای که تیرک دروازه، نویر را از یک اشتباه وحشتناک نجات داد

لحظه‌ای که تیرک دروازه، نویر را از یک اشتباه وحشتناک نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل نویر در بازی شب گذشته بایرن مونیخ مقابل دیناموکیف مرتکب یک اشتباه فاحش شد و نتوانست توپ را رد کند که البته خوش شانس بود که تیر دروازه به نجاتش امد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آلمانی در پیروزی بایرن مونیخ مقابل دیناموکیف با نتیجه دو بر یک در روز سه شنبه مرتکب یک اشتباه بسیار فاحش شد اما خوش شانس بود که تیر دروازه به کمکش آمد. بایرن با گلهای لواندوفسکی و کومان پنجمین پیروزی خود از پنجمین بازی مرحله گروهی را کسب کرد اما در دقیقه 28 نزدیک بود که دروازه بانشان مرتکب یک اشتباه وحشتناک شود.

در حقیقت در حالی که بایرن در مقابل حمله دینامو در حال دفاع کردن بود، توپ به نویر رسید. این دروازه بان در هوای برفی سعی کرد که توپ را  کنترل کند اما نتوانست این کار را انجام بدهد و توپ به سمت دروازه تیمش رفت. نویر که وحشت زده و شوکه بود، به توپ نگاه کرد اما خوش شانس بود که تیرک دروازه مانع از یک فاجعه شد. 

بایرن در این بازی در دقیقه 14 با ضربه برگردان تماشایی لواندوفسکی به گل رسیده بود. مهاجم لهستانی یک لحظه جادویی را رقم زده بود. کومان کمی بیش از اتمام نیمه گل پیروزی بایرن مونیخ را به ثبت رساند. دینامو توسط هارماش اختلاف را کم کرد. بایرن که جمعه در مقابل آگسبورگ شکست خورده بود، با این پیروزی توانست کمی روحیه بگیرد.

4125