عکس؛ «مسی قلابی» در تبلیغات رستوران زنجیره‌ای!

عکس؛ «مسی قلابی» در تبلیغات رستوران زنجیره‌ای!

پایگاه خبری فوتبالی - رستوران های زنجیره ای KFC در سالهای اخیر با مرغ سوخاری مخصوص خود به یکی از برندهای محبوب کل دنیا تبدیل شده اند. حالا این شرکت برای تبلیغ محصولاتش تصمیم گرفته است که با لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی شوخی کند.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از جایی شروع شد که شباهت یکی از کارمندان KFC در کشور برزیل به لیونل مسی در تابستان گذشته به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد. در تابستان گذشته صفحه توییتر KFC تصویری از این کارمند برزیلی منتشر کرد و با شوخی نوشت:" به تیم ما خوش آمدی، مسی!"

پس از استقبال خوب از این توییت، رستوران زنجیره ای سرشناس تصمیم گرفت که برای کلیپ تبلیغاتی جدیدشان برای تبلیغ جدیدترین محصولشان به نام "چینگونا" از "مسی قلابی" استفاده کنند. در حقیقت این فرد که الکساندرو نام دارد، در میان میلیون ها نامزد توانسته به عنوان شخصیت اصلی برای کمپین تبلیغاتی جدید KFC انتخاب شود. شرکت KFC در مورد انتخاب مسی قلابی نوشته است:"گاهی اوقات کمی شباهت هم کافی است!"

شرکت KFC در پایان این کلیپ تبلیغاتی می نویسد"به تیم خوش آمدی مسـ..." که کمی بعد دو حرف آخر پاک می شود و نوشته می شود:" به تیم خوش آمدی، الکساندرو."

کلیپ تبلیغاتی جدید این رستوران زنجیره ای با بازخورد خوبی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است و بسیاری آن را هوشمندانه دانسته اند. الکساندرو در این کلیپ حتی صحنه خوشحالی معروف مسی در برنابئو که پیراهنش را به هواداران نشان داد را هم تکرار می کند!

4125