پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر/ یک هیچ و دیگر هیچ/ نفت با کمانه کردن شوت سرلک سوخت

پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر/ یک هیچ و دیگر هیچ/ نفت با کمانه کردن شوت سرلک سوخت

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در روز بازگشت هوادارانش به ورزشگاه، با یک گل بر صنعت نفت آبادان غلبه کرد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۸ در حضور تماشاگرانش به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان گل‌محمدی تمام شد.

میلاد سرلک در دقیقه ۷۲ برای پرسپولیس گل زد. از بحث‌برانگیزترین صحنه‌های این بازی می‌توان به گل شدن شوت مهدی عبدی اشاره کرد که باعث اعتراض پرسپولیسی‌ها شد.

شاگردان گل‌محمدی ۱۱ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جدول جای گرفتند. همچنین صنعت نفت آبادان با هدایت منصوریان و با ۴ امتیاز در رتبه ما قبل آخر باقی ماند.

نیمه اول

در دقیقه پنجم پرسپولیس نخستین موقعیت بازی را خلق کرد که ارسال وحید امیری به داخل محوطه جریمه، قبل از رسیدن به عیسی آل‌کثیر توسط امید خالدی به کرنر رفت.

مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه صنعت نفت و در تقابل با محمد طیبی زمین خورد که برخلاف انتظار پرسپولیسی‌ها، داور این حرکت را تمارض تشخیص داد و به هافبک سرخپوشان کارت زرد داد.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۸، آل کثیر به صورت اتفاقی صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا مدافع صنعت نفت سر برسد و روی توپش تاثیر بگذارد. آل‌کثیر در دقیقه ۵۴ هم صاحب موقعیت شد که ضربه سر او توسط گوهری در دو مرتبه کنترل شد.

 شوت مهدی عبدی از داخل محوطه جریمه به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و گل شد اما داور این صحنه را ندید و دستور به ادامه بازی داد تا گل سالم سرخپوشان در این صحنه بسوزد.

 شوت میلاد سرلک از زاویه بسته با برخورد به پای میثم تهی دست، وارد دروازه صنعت نفت آبادان شد و تماشاگران روی سکوهای ورزشگاه آزادی به خوشحالی پرداختند.

در دقیقه ۸۵، پاس رو به عقب بازیکنان پرسپولیس از زیر پای حامد لک عبور کرد و در آستانه ورود به دروازه، به دیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه علی نعمتی این توپ را از زیر پای شروین بزرگ خارج کرد و لک توپ را در آغوش گرفت اما به علت برخورد پای خود با دیرک، برای دقایقی مصدوم شد تا اشتباه مرگبار او با خوش شانسی تبدیل به یک فاجعه نشود.

در وقت‌های تلف شده بازی، صنعت نفت صاحب موقعیت تک به تک شد که شوت شروین بزرگ توسط حامد لک دفع شد تا این دروازه‌بان اشتباه قبلی خود را جبران کند.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی(مهدی عبدی، دقیقه ۶۵)، میلاد سرلک، احسان پهلوان(کمال کامیابی نیا، دقیقه ۲۶)، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

ترکیب صنعت نفت آبادان

احمد گوهری، محمد بختیاری، حکیم نصاری(زواری، دقیقه ۷۸)، شروین بزرگ، طالب ریکانی(علی امیری، دقیقه ۸۷)، امید خالدی، امید حامدی(شریعت زاده، دقیقه ۷۸)، میثم تهی‌دست، محمد طیبی، مهدی حنفی، امیر حسین فرهادی(46 - غبیشاوی)

شرح گل:

 پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر (دقیقه 72 - میلاد سرلک): حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ باعث شد تا توپ به میلاد سرلک برسد و او با ضربه تماشایی از زاویه بسته دروازه را گشود تا پرسپولیس به گل برسد.

 

کارت زرد:

پرسپولیس: مهدی ترابی(30)

صنعت نفت: احمد گوهری(38)، ریکانی (85)

لحظات حساس:

 دقیقه 16: ارسال دیدنی وحید امیری از جلوی آل کثیر گذشت و او نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 30: پس از برخورد مهدی ترابی با محمد طیبی در محوطه جریمه و افتادن روی زمین، در حالی که هواداران پرسپولیس به گرفتن پنالتی امیدوار بودند، داور به دلیل تمارض به ترابی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 42: ارسال بلند شیری با ضربه سر کم جان آل همراه بود که روی دروازه گوهری خطر خاصی را ایجاد نکرد.

دقیقه 48: آل کثیر به صورت اتفاقی صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا مدافع صنعت نفت سر برسد و روی توپش تاثیر بگذارد.

دقیقه 53: ضربه شروین بزرگ با سیو حامد لک همراه شد.

دقیقه 54: ارسال شیری از لب خط با ضربه روی پای آل کثیر همراه شد که گوهری در دو مرحله توپ را گرفت.

دقیقه 64: شوت کم دقت مهدی ترابی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: مهدی عبدی با دریبل یک بازیکن صنعت نفت شوت خود را روانه دروازه کرد که توپ به تیرک دروازه خورد.

دقیقه 85: پاس فرشاد فرجی به حامد لک از زیر پای او عبور کرد و در آستانه ورود به دروازه به تیرک خورد.

خلاصه بازی را اینجا تماشا کنید

1470/4154