مشخص شدن زمان احتمالی بازگشت شماره 10 بارسلونا از مصدومیت

مشخص شدن زمان احتمالی بازگشت شماره 10 بارسلونا از مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی - پس از تساوی بدون گل مقابل بنفیکا در نیوکمپ، بارسلونا برای صعود به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به خودش وابسته است اما آنها در ابتدا باید بایرن مونیخ را شکست بدهند یا این که منتظر امتیاز دادن بنفیکا مقابل دیناموکیف باشند هر چند که کار آسانی ندارند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا دو هفته دیگر بازی مرگ و زندگی را مقابل بایرن مونیخ خواهد داشت که در این مدت ژاوی امیدوار است که برخی از غایبانش برگردند. یکی از این چهره ها می تواند آنسو فاتی باشد. شماره 10 بارسلونا در بازی مقابل سلتا در بالایدوس دچار مصدومیت شد و تلاش می کند تا خودش را به آخرین بازی مرحه گروهی چمپیونزلیگ برساند تا به تیمش برای کسب سهمیه یک هشتم نهایی کمک کند.

فاتی هنوز نتوانسته در تمرینات گروهی زیر نظر ژاوی شرکت کند اما به نظر می رسد که در روزهای آینده این اتفاق رخ بدهد و آنسو کم کم در برخی بازیها حاضر شود و بدین ترتیب تا زمان بازی مقابل بایرن مونیخ خودش را به بهترین شرایط بدنی برساند.

عثمان دمبله در نیمه دوم بازی مقابل بنفیکا وارد زمین شد که نمایش خوبی از خود ارائه داد و انتظار می رود که در هفته های آینده روی ریتم قرار بگیرد. بدین ترتیب عثمان و فاتی شاید هر دو  در بازی حساس مقابل بایرن مونیخ فیکس شوند و به بارسا برای جلوگیری از یک فاجعه کمک کنند.

4125