تیم تبریزی در برزخ مالکیت/ پیام غیر مستقیم زنوزی به هیات فوتبال

تیم تبریزی در برزخ مالکیت/ پیام غیر مستقیم زنوزی به هیات فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دلیل مشکلات عدیده مالی در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم ماشین سازی تبریز در حال حاضر اصلا شرایط و وضعیت خوبی ندارد. پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است و به همین خاطر بازیکنانی که با نظر علیرضا اکبرپور برای فصل جدید جذب شدند، قادر به حضور در مسابقات نیستند. اکبرپور نیز با توجه به این شرایط در کنار تیم حضور ندارد و به این ترتیب ماشین سازی با استفاده ازبازیکنان رده پایه در مسابقات حاضر می‌شود.

حضور ماشین سازی در پله آخر لیگ دسته اول، زنگ خطری برای فوتبال آذربایجان شرقیست، چرا که سقوط این تیم به لیگ دسته دوم محتمل به نظر می‌رسد مگر اینکه هرچه زودتر عزمی جدی برای سروسامان دادن به اوضاع این باشگاه به کار گرفته شود. تنها راه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی پرداخت حدود 14میلیارد تومان بدهی است اما یونس قربانی مالک فعلی باشگاه اعلام کرده قادر به تامین چنین هزینه‌ای نیست.

با توجه به این مساله، مالک ماشین سازی در جلساتی که با مدیران هیات فوتبال آذربایجان شرقی داشته، از آمادگی برای واگذاری باشگاه خبر داده است. به همین دلیل مسئولان فوتبال استان در تلاش برای پیدا کردن نفر یا نهاد جدید برای قبول مسئولیت باشگاه هستند. با این وجود هنوز مالک جدیدی پیدا نشده و به این ترتیب ماشین سازی تا اطلاع ثانوی باید با همین شرایط به کار خودش ادامه بدهد.

از نگاه علیرضا اکبرپور تنها محمدرضا زنوزی می‌تواند حلال مشکلات ماشین سازی باشد و اوضاع این تیم را درست کند اما زنوزی نیز به صورت غیرمستقیم به هیات فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرده تمایلی برای بازگشت به ماشین سازی ندارد.

محمدجواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص اینکه گفته می‌‌شود ممکن است مالکیت ماشین سازی به شهرداری تبریز برسد و جلسه چندروز گذشته با معاون شهرداری نیز این شایعه را پررنگ‌ کرده، گفت: با شهرداری هیچ جلسه‌ای در این مورد نداشتیم. اصلا حرفی در خصوص واگذاری ماشین سازی به شهرداری مطرح نشده است. هیات فوتبال و همه مسئولین شهری و استانی مانند استاندار در تلاش هستند تا هرچه زودتر مشکلات ماشین سازی و دغدغه هواداران برطرف شود تا این تیم قدیمی و ریشه‌دار به شرایط خوبی برسد.

7474