بهترین گلزن رئال مادرید به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد

بهترین گلزن رئال مادرید به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به علت مشارکت در اخاذی از هم تیمی سابقش ماتیو والبوئنا به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، قاضی پرونده اخاذی از والبوئنا اعلام کرد که بنزما در این پرونده محکوم شده است و بدین ترتیب مهاجم رئال مادرید در فاصله ساعاتی تا بازی مقابل شریف مولداوی با خبر ناخوشایندی مواجه شد. البته بنزما به زندان نمی رود چرا که حکم حبس وی تعلیقی است اما با این وجود این پرونده باعث شد تا سابقه قضایی منفی برای وی ثبت شود.

پرونده اخاذی از والبوئنا به سال 2015 برمی گردد. گروهی از مجرمان فیلمی را از روابط شخصی والبوئنا از تلفن همراه هافبک سابق تیم ملی فرانسه می ربایند و به این بازیکن اعلام می کنند که برای پخش نشدن این فیلم باید 150 هزار یورو به آنها پرداخته شود. یکی از این مجرمان به نام کریم زنعطی، دوست دوران کودکی بنزما بوده است و از مهاجم رئال مادرید می خواهد که مداخله کند و از والبوئنا بخواهد که برای حفظ آبروی خود این مبلغ را بپردازد. بنزما نیز به همین خاطر به مشارکت در اخاذی متهم شد و حتی یک شب را در بازداشتگاه سپری کرد.

حالا پس از شش سال حکم نهایی پرونده اعلام شده است و بنزما به یک سال حبس تعلیقی و 75 هزار یورو جریمه محکوم شده است. البته وکلای مهاجم رئال مادرید اعلام کرده اند که خواستار نجدیدنظر خواهند شد و در دادگاه تجدیدنظر به دنبال برائت مهاجم رئال مادرید خواهند بود.

4125