آخرین وضعیت مصدومیت 3 بازیکن کلیدی میلان در آستانه‌ بازی با اتلتیکومادرید

آخرین وضعیت مصدومیت 3 بازیکن کلیدی میلان در آستانه‌ بازی با اتلتیکومادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های کشور ایتالیا در آستانه‌ی مسابقه حساس میلانی ها مقابل اتلتیکو مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، به بررسی وضعیت سه مصدوم روسونری پرداختند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپورت مدیا ست، فیکایو توموری توانسته مصدومیت اخیرش از ناحیه لگن را با موفقیت پشت سر بگذارد و پس از غیبت در بازی منجر به شکست برابر فیورنتینا، او حالا می تواند میلان را همراهی کند.

با این حال، استفانو پیولی ترجیح می دهد جهت احتیاط بیشتر برای بازی روز چهارشنبه برابر اتلتیکو مادرید از زوج سیمون کیائر و آلسیو رومانیولی استفاده کند و بسیار بعید است که پس از عملکرد شنبه شب متئو گابیا برابر فیورنتینا، از او از ابتدا در ترکیب اصلی استفاده شود.

براهیم دیاز نیز در تلاش است تا با پشت سر گذاشتن عوارض ناشی از ویروس کووید 19 و ابتلای اخیرش به بیماری کرونا به فرم سابقش بازگردد؛ در حالی که هیچ جایگزینی برای رافائل لیائو که پیش از این در دور رفت در سن سیرو برابر اتلتیکو مادرید به میدان رفته بود، وجود ندارد.

بنابراین، پیش بینی می شود تا سرمربی روسونری یک بار دیگر از این وینگر پرتغالی بخواهد تا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی دیدار چهارشنبه شب، انرژی بیشتری نیز صرف کند؛ چرا که آنته ربیچ تا پایان سال جاری (2021) در دسترس نخواهد بود.

9404