تقابل شاگردان سابق برانکو در کرج(عکس)

تقابل شاگردان سابق برانکو در کرج(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- آیا دیدار شاگردان سابق برانکو برنده خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دیدار گل گهر و استقلال، مهمترین بازی هفته ششم لیگ برتر است، بازی هوادار و آلومینیوم اراک هم حساسیت زیادی دارد.

آلومینیوم به عنوان صدرنشین لیگ برتر به دنبال حفظ جایگاهش در جدول است و هوادار و رضا عنایتی امیدوارند که بتوانند حریفشان را متوقف کنند. اتفاقی که بیش از همه باب میل استقلال خواهد بود.

شاگردان رضا عنایتی و رسول خطیبی در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که این دو مربی، جدا از سابقه بازی در استقلال و همکاری کوتاه‌مدت در سیاه‌جامگان، یک نقطه اشتراک دیگر هم دارند. اینکه هر دو نفر شاگرد برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی 2006 بودند.

تصویری از ورود بازیکنان ایران به آلمان برای حضور در جام جهانی 2006. رضا عنایتی و رسول خطیبی در عکس کاملا مشخص هستند

عنایتی البته در جام جهانی فرصت بازی پیدا نکرد منتهی خطیبی جلوی پرتغال و آنگولا به میدان رفت و حالا باید دید که اولین تقابل لیگ برتری این دو مربی چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

آیا عنایتی می‌تواند نتیجه‌ای بگیرد که به درد هوادار، استقلال و سایر تعقیب‌کنندگان آلومینیوم بخورد یا تیم اراکی کماکان به صدرنشینی در جدول ادامه خواهد داد هر چند که حتی برد آلومینیوم مقابل هوادار هم تضمینی برای صدرنشینی شاگردان خطیبی نیست و اگر استقلال بتواند گل گهر را شکست دهد و تفاضل گل بهتری نسبت به آلومینیوم پیدا کند، جای این تیم را در صدر جدول خواهد گرفت.

1377