خبرنگار مادریدی دست از سر بارسلونا برنمی‌دارد: فایده مالکیت %60 چیست وقتی که گلی زده نمی‌شود؟!

خبرنگار مادریدی دست از سر بارسلونا برنمی‌دارد: فایده مالکیت %60 چیست وقتی که گلی زده نمی‌شود؟!

پایگاه خبری فوتبالی - آبی اناری ها همچنان در به ثمر رساندن موقعیت ها و توپ های مقابل دروازه مشکل دارد و به نظر می رسد که ژاوی هرناندز خم هنوز نتوانسته تا برای رفع این مشکل در گلزنی تیم، چاره ای بیندیشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، در دو مسابقه‌ی اخیر بارسلونا که نخستین دیدارهای تحت هدایت ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا به حساب می آیند، کاتالان ها با وجود در اختيار داشتن مالکیت بیشتر توپ اما در گل کردن توپ ها و موقعیت های نهایی مشکل دارند. جوزپ پدرول، خبرنگار نشریات مادریدی در خصوص مسابقه‌ی شب گذشته بارسلونا و بنفیکا در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به این ترتیب صحبت کرده است:

"رونالد کومان، بارسلونا را در ‌شرایطی ترک کرد که در حال زنده شدن بود. اکنون تیم ژاوی هرناندز در دو دیدار گذشته‌ی تیمش فقط یک گل به ثمر رسانده که آن هم از روی پنالتی بوده است. چه فایده ای دارد که تیمت شصت درصد مالکیت توپ و میدان را در اختيار داشته باشد اما هیچ گلی رد و بدل نشود؟"

جوزف پدرول چند روز پیش نیز در موضوع جذب دنی آلوز، نقل و انتقالات بارسلونا را بسیار سطح پایین تر از رئال مادرید دانسته بود. 

آبی اناری ها هم اکنون برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که مرحله‌ی حذفی به صورت رفت و برگشت خواهد بود، باید ابتدا در آخرین دیدار دور گروهی، تیم قدرتمند بایرن مونیخ را در خانه شکست بدهد.

9404